Praca: Specjalista


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 157748

Warunki pracy


  • praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
  • zagrożenie korupcją;
  • sytuacje stresowe związane z konsekwencjami ekonomicznymi realizowanych zadań, także dla jednostek podległych i nadzorowanych

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy związane z realizacją przepisów ustawy budżetowej i o finansach publicznych w zakresie właściwości Departamentu i Wydziału, w tym sprawy dotyczące bieżącej działalności Departamentu ujęte w planach, w celu poprawnej realizacji zadań Departamentu.
  • Prowadzi sprawy związane z planowaniem realizacji Narodowego Programu Zdrowia, programów polityki zdrowotnej oraz programów finansowanych z innych źródeł niż budżet państwa, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów finansowych, w tym poprzez nadzór nad aspektami formalnoprawnymi - w zakresie właściwości Wydziału, w celu poprawnej i efektywnej realizacji zadań Wydziału.
  • Współpracuje z innymi Wydziałami Departamentu, komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia w zakresie realizacji NPZ oraz innymi organami administracji, w celu realizacji zadań Wydziału.
  • Realizuje zadania w zakresie sprawowania przez Ministra nadzoru merytorycznego nad Narodowym Instytutem Zdrowia Publicznego PZH - Państwowym Instytutem Badawczym w Warszawie.
  • Organizuje i bierze udział w spotkaniach związanych z planowaniem i koordynacją działań ukierunkowanych na promocję zdrowia oraz profilaktykę przewlekłych chorób niezakaźnych stanowiących największe obciążenie dla zdrowia populacji, w tym organizuje i bierze udział w spotkaniach związanych z koordynacją realizacji NPZ przez Ministerstwo Zdrowia.
  • Prowadzi sprawy związane ze współpracą merytoryczną z instytucjami europejskimi i światowymi na rzecz rozwoju zdrowia publicznego, ze szczególnym uwzględnieniem jej aspektów organizacyjnych i finansowych.
  • Opiniuje projekty aktów prawnych i dokumentów rządowych, odnoszących się do zagadnień z zakresu kompetencji Wydziału, w szczególności w zakresie ich aspektów finansowych.
  • Opracowuje informacje i sprawozdania o realizowanych zadaniach dla potrzeb Rady Ministrów, Sejmu, Senatu, Najwyższej Izby Kontroli oraz rozpatruje skargi i wnioski, a także przygotowuje odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie oraz inne pisma w zakresie zadań Wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie rachunkowości, finansów
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w ochronie zdrowia lub zdrowiu publicznym lub
administracji
  • znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych
  • znajomość przepisów dot. finansowania zadań z zakresu zdrowia publicznego
  • znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
  • komunikatywność
  • umiejętność obsługi komputera (Excel)
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-10-24
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Urząd Gminy Łukta

1. Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników Gminnego Ośrodka Kultury w Łukcie (GOK) i Gminnej Biblioteki Publicznej w Łukcie (GBP);2. Sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych w GOK i GBP w Łukcie;3. Prowadzenia kart ewidencji czasu pracy dla GOK i GBP w Łukcie;4. Sporządzanie list...

Dodane: 2025-10-24
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Sporządzanie sprawozdań finansowych okresowych i rocznych, analizowanie bilansów, miesięczna kontrola sald kont księgowych, kontakt oraz współpraca z zewnętrznymi instytucjami, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym...

Dodane: 2025-10-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do...

Dodane: 2025-10-16
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie, szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynku Trzeciego Urzędu...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: VHM Hotel Management

Twój zakres obowiązków: W swojej pracy będziesz organizować, koordynować pracę kelnerów bankietowych a także wspólnie z nimi troszczyć się o komfort i zadowolenie gości naszej restauracji podczas konferencji, bankietów oraz wydarzeń. Będziesz również szkolić nowych i obecnie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: H+H Polska Sp. z o.o.

Oferujemy: Prywatną opiekę medyczną Ubezpieczenie na życie dla Ciebie oraz Twojej rodziny Kartę Multisport Możliwości rozwoju zawodowego oraz udziału w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę Szereg dodatkowych świadczeń: świadczenie bożonarodzeniowe, wielkanocne i wczasy pod...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "AGAD" sp. z o.o

Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonej i odpowiedzialnej osoby do działu administracyjno –kadrowego w firmie budowlanej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę kadrowo–płacową pracowników (w tym pracowników fizycznych i biurowych),...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ACONS sp. z o.o. sp. k.

Zakres obowiązków weryfikacja dokumentów związanych z nieruchomościami sporządzanie raportów obsługa systemu wewnętrznego telefoniczny kontakt z klientem rozwiązywanie bieżących problemów dot. płynności procesów Wymagania wykształcenie związane z wyceną nieruchomości,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...