Praca: Specjalista


URZĄD MIEJSKI W ORZESZU
Specjalista
Miejsce pracy: Orzesze
Numer: StPr/25/0391
OBOWIĄZKI:
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie realizacja zadań w zakresie m in.1. Sporządzania list płac dla pracowników pedagogicznych, administracyjnych i obsługi wybranych jednostek oświaty.2. Prowadzenia dokumentacji wypłat zasiłków chorobowych, wynagrodzeń chorobowych w/w jednostek.3. Indywidualnego rozliczania składek ZUS oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.4. Prowadzenia kart wynagrodzeń dla pracowników w/w jednostek .5. Obsługi bankowej w zakresie przelewów wynagrodzeń, świadczeń społecznych, podatków i innych potrąceń z list płac.6. Sporządzania i wysyłki deklaracji rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego.7. Sporządzania sprawozdań o zatrudnianiu i wynagrodzeniu oraz sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli.8. Przygotowania dokumentacji płacowej dla celów rentowych i emerytalnych.9. Przygotowywania danych do projektu budżetu i zmian w budżecie w zakresie wydatków z tytułu wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń.10. Obsługi rozliczeń Pracowniczych Planów Kapitałowych.11. Wystawiania zaświadczeń o zarobkach do ZUS, Urzędu Skarbowego, zakładów pracy oraz na żądanie pracownika.12. Wprowadzania umów i danych osobowych pracowników do systemów płacowych.Warunki pracy na danym stanowisku:1) pełny wymiar czasu pracy,2) praca na podstawie umowy o pracę termin rozpoczęcia pracy nie później niż 1 lutego 2026r. 3) praca w budynku Urzędu Miejskiego Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 23, na piętrze budynku,4) praca z monitorem ekranowym,5) obsługa urządzeń biurowych,6) stały dopływ informacji i gotowość do udzielenia odpowiedzi w związku z obsługą klienta zewnętrznego (kontakt bezpośredni i telefoniczny).Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Orzesze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w m-cu poprzedzającym datę publikacji nie przekroczył 6%.W przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa powyżej, w m-cu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane. W przypadku złożenia dokumentów w formie elektronicznej winny być podpisane podpisem elektronicznym posiadającym ważny certyfikatOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na czas określony: 01.02.2026 - 31.07.2026MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn- śr 07.30-15.30, czw 07.30-17.00, pt 07.30-14.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Bardzo dobra obsługa komputera
Uprawnienia: znajomość płac
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole


Wymagania inne:

Wymagane kwalifikacje:Niezbędne: Wykształcenie: minimum średnieDoświadczenie:- minimum 4 letnia praktyka na stanowisku związanym z obsługą płac- minimum roczny staż pracy w księgowości samorządowych jednostek sektora finansów publicznychWymogi formalne: - posiadanie obywatelstwa polskiego,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia,- brak przeciwskazań do pracy na stanowisku: Specjalista w Referacie Finansowym ds. OświatowychZnajomość przepisów:- przepisy związane z rozliczaniem składek oraz zasiłków ZUS, - przepisy związane z pobieraniem i rozliczaniem potrąceń na podatek dochodowy, - przepisy związane z rozliczaniem PPK,- Ustawa Prawo oświatowe,- Ustawa Karta Nauczyciela, - Ustawa o finansach publicznych,- Ustawa o samorządzie gminnym,- Ustawa o pracownikach samorządowych.Wymogi dodatkowe:- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,- znajomość zasad funkcjonowania systemów płacowych i programu Płatnik,- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,- umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Orzesze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 7 200 PLN


Opis wynagrodzenia:

zgodnie z ogłoszeniem , wynagrodzenie w przedziale od 4840,00 do 7200,00 do ustalenia po przeprowadzonym konkursie

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie

naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji pracowniczej ewidencji czasu pracy, sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS, obsługa programów kadrowych Wymagania konieczne: Uprawnienia: Rachmistrz GT , Rewizir GT , Gratyfikant GT Uprawnienia: Znajomość programu "Płatnik"...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Strzyżów

Szczegółowe informacje na BIP PZEAS-u, w zakładce NABÓR NA WOLNE STANOWISKA. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Wymagane doświadczenie w płacach 2 lata.Znajomość zagadnień płacowych.

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.

Zadania: naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla ok. 200 osób wprowadzanie wszelkich wniosków absencyjnych pracowników sporządzanie rozliczeń i zestawień do ZUS, US, GUS wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników wystawianie dokumentów RP7, ZUS Z-3 kompleksowe...

Dodane: 2025-10-08
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przeprowadzanie wewnętrznych audytów ksiąg rachunkowych pod kątem zgodności z przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości. Kontrola poprawności dokumentów i operacji finansowych. Opracowywanie raportów audytowych i rekomendacji działań naprawczych. Monitorowanie realizacji zaleceń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Biuro Sprzedaży Własnej Region Wielkopolski

Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz, by Twoja praca realnie pomagała innym? Szukasz zajęcia, w którym rozwiniesz skrzydła i zarobisz proporcjonalnie do swojego zaangażowania? Ta oferta jest dla Ciebie! Twoje zadania: Spotkania z klientami (stacjonarne i online) oraz analiza ich potrzeb,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...