Praca: Specjalista


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 156494

Warunki pracy

Siedziba Inspektoratu:



  • praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę,
  • praca wymagająca przemieszczania się samochodem pomiędzy dwona lokalizacjami budynków, które zajmują pracownicy WIW w obrębie miasta Olsztyn,
  • obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, skaner),
  • pokoje zlokalizowane na parterze, pierwszym oraz drugim piętrze,
  • konieczność przemieszczania się pomiędzy piętrami po schodach,

W zakresie dostępności architektonicznej:



  • przestrzenie komunikacyjne w budynku wolne od barier poziomych (ale nie pionowych), (wystarczająco szerokie korytarze, brak progów, odpowiednio szerokie wejścia i wyjścia z budynku),
  • drzwi wewnętrzne i zewnętrzne lekkie skrzydłowe, widoczne na tle fasady i ścian, odpowiednio oznaczone, o odpowiedniej przestrzeni manewrowej, brak progów i pochyłości, szerokości > 90cm,
  • schody z poręczami po jednej stronie, 
  • ciągi komunikacyjne szerokości > 90cm,
  • z tyłu budynku zakładu dostępne jest oznaczone miejsce parkingowe dla osób z niepełnoprawnościami,
  • jedno wejście usytuowane od tyłu budynku na najniższej kondygnacji, z podjazdem dla osób poruszających się na wózku,
  • do wyższych kondygnacji istnieje dostęp alternatywny (pomoc osoby ustalonej, wyznaczone miejsce do spotkań na kondygnacji z dostępem dla osób poruszających się na wózku),
  • wyznaczona osoba pełniąca funkcje koordynatora do spraw dostępności (pomoc komunikacyjna i ruchowa),

Laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej:



  • budynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
  • pracownie diagnostyczne zlokalizowane są na parterze, przyziemiu oraz pierwszym i drugim piętrze,
  • w laboratorium wykonywane są badania w obszarze mikrobiologii klinicznej, wirusologii, anatomopatologii,
  • pracownicy laboratorium mają kontakt z materiałem zakaźnym i odczynnikami chemicznymi o działaniu drażniącym, szkodliwym, żrącym i toksycznym, praca z palnikami gazowymi, uciążliwe zapachy, narażenie na hałas.

Zakres zadań

  • wypełnianie obowiązków służby BHP zgodnie z § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 1997.109.704) ze szczególnym uwzględnieniem poniższych zadań:
  • prowadzenie szkoleń wstępnych, organizacja szkoleń okresowych bhp pracowników,
  • weryfikacja skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne w zakresie prawidłowej identyfikacji zagrożeń na poszczególnych stanowiskach pracy,
  • systematyczna kontrola warunków bhp, przestrzeganie zasad i przepisów z tego zakresu przez pracowników, sporządzanie protokołów z kontroli i opracowanie zaleceń pokontrolnych,
  • udział w badaniach okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, chorób zawodowych, sporządzanie niezbędnej dokumentacji, opracowanie wniosków profilaktycznych, kontrola ich wykonania oraz prowadzenie dokumentacji ewidencji powypadkowej, chorób zawodowych, jednorazowych odszkodowań pokontrolnych,
  • sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
  • współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,
  • udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego oraz doradztwo w zakresie stosowania przepisów BHP w celu niwelowania zagrożeń mogących wystąpić na stanowisku pracy,
  • przegląd obiektów w zakresie bhp i ppoż. oraz wdrażanie nowych rozwiązań,
  • aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz planów awaryjnych, oceny zagrożenia wybuchem,
  • opisywanie faktur m.in. za badania medycyny pracy, szczepienia ochronne oraz refundację okularów korekcyjnych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bhp
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego praca w służbie bhp
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office oraz Internet
  • Aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy i osób wykonujących zadania tej służby,
  • Aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia dla inspektorów ochrony przeciwpożarowej,
  • Czynna umiejętnosć prowadzenia samochodu - prawo jazdy kat. B,
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  • Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej - właściwa kwalifikacja zadań wg ważności,
  • Skuteczna komunikacja interpersonalna,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność prowadzenia szkoleń,
  • Kompetencje poznawcze:
  • umiejętność rozwiązywania złożonych problemów,
  • umiejętność identyfikacji czynników niebezpiecznych i sposobu ich niwelowania,
  • umiejętność oceniania ryzyka dla zagrożeń w pracy,
  • elastyczność poznawcza - szybkie przystosowanie się do zmian, chęć nauki i dalszego rozwoju, umiejętność prowadzenia rozmowy z pracownikami na różnym szczeblu w organizacji, z różnym wykształceniem i doświadczeniem zawodowym.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: przeprowadzanie kontroli stanu bhp w obsługiwanych komórkach i jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. prowadzenie postępowań powypadkowych oraz sporządzanie dokumentacji...

Dodane: 2025-09-25
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Sejnach

Warunki pracy W wiekszości praca biurowa w 8-godzinnym systemie pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, czynności przy monitorze poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Sejnach. Budynek...

Dodane: 2025-09-23
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Warunki pracy krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich...

Dodane: 2025-09-19
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, budynek IV piętrowy bez windy, nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, oświetlenie dzienne i sztuczne, praca siedząca z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie, podróże służbowe. Zakres zadań...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: HR Solutions Group Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy. Prowadzenie rejestrów VAT oraz terminowe przygotowywanie JPK, deklaracji podatkowych (CIT, VAT) oraz dokumentacji podatkowej. Analiza zapisów na kontach księgi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: POLPHARMA S.A.

Zadania: Praca na markach HCP Bieżąca analiza sytuacji rynkowej, konkurencji, obecnych trendów i zachowań konsumenckich. Kreowanie strategii marketingowej dla wybranych marek HCP (tworzenie marketing mix w kanałach tradycyjnych i alternatywnych, pozycjonowanie, kreacje). Efektywne wprowadzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Responsibilities Manage and coordinate the CEO’s calendar (meetings, business trips, events). Handle email and phone correspondence in English, including drafting responses and prioritizing tasks. Prepare documents, presentations, and short reports for the CEO. Provide administrative and...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...