Praca: Specjalista


Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 155301

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, obsługa urządzeń biurowych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną.
  • Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe).
  • Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  • Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze oraz I i III piętrze budynku.

Zakres zadań

  • Prowadzi i koordynuje postępowania administracyjne w I instancji w zakresie właściwości Departamentu Inspekcji.
  • Przedstawia propozycje rozwiązań w postępowaniach administracyjnych pozostających we właściwościach Departamentu Inspekcji, w szczególności związanych z wydawanymi zaświadczeniami (Dobrej Praktyki Wytwarzania - GMP, Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej - DGP, Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej substancji czynnych GDP - API, Certyfikatu Produktu Leczniczego - CPP, Certyfikatu Substancji Czynnej - CPMS), postanowień lub decyzji dotyczących zezwoleń na wytwarzanie lub import produktów leczniczych, zezwoleń na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, wpisów do Krajowego Rejestru Wytwórców i Importerów Substancji Czynnych, wpisów do Krajowego Rejestru Pośredników w Obrocie Produktami Leczniczymi.
  • Analizuje i wydaje opinie dotyczące projektowanych lub przedkładanych do oceny Departamentu Inspekcji aktów prawnych i wytycznych oraz wnioskuje o zmiany w prawie narodowym - w zakresie właściwości Departamentu Inspekcji.
  • Udziela pomocy prawnej i przedstawia propozycje rozwiązań w sprawach inspekcyjnych, w tym dokonuje analizy formalno-prawnej naruszeń.
  • Opracowuje lub weryfikuje prawnie treści informacji sporządzanych w celu ich udostępnienia na stronie internetowej Inspektoratu, w Biuletynie Informacji Publicznej Inspektoratu oraz na portalu internetowym Inspektoratu w zakresie kompetencji Departamentu Inspekcji.
  • Przygotowuje lub weryfikuje prawnie odpowiedzi na zapytania przedsiębiorców, podmiotów i innych instytucji, urzędów lub organów w zakresie właściwości Departamentu Inspekcji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze lub o kierunku administracja zakończone uzyskaniem tytułu magistra
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych lub obsługi prawnej
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo farmaceutyczne
  • Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo przedsiębiorców
  • Znajomość struktury organizacyjnej i zadań Urzędu
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność prowadzenia postępowań administracyjnych
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie, analiza i opiniowanie umów zawieranych przez spółkę Wsparcie działów realizacji w kontaktach z podwykonawcami Weryfikacja dokumentacji dotyczącej umów, gwarancji i rękojmi Sporządzanie pism, wniosków i regulaminów Opiniowanie gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU

1. Opracowywanie i współuczestniczenie w opracowywaniu projektów umów i porozumień dotyczących działalności Ośrodka,2. Opracowywanie projektów upoważnień, pełnomocnictwa oraz prowadzenie ich ewidencji;3. Opracowywanie projektów wewnętrznych regulacji prawnych, w tym zarządzeń,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Bolesławcu

Asystent sędziego Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze Wymagania inne: Kandydat na stanowisko asystenta sędziego powinien spełniać wymagania określone w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U.2024,...

Dodane: 2025-08-19
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: analizowanie i opiniowanie formalno-prawne dokumentacji na posiedzenia Rad Nadzorczych, Walnych Zgromadzeń, Zgromadzeń Wspólników spółek zależnych bieżąca współpraca z...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Pomorskie Centrum Usług Księgowych Aleksandra Wierzba

Co Cię u nas czeka? Prowadzenie JDG – księga przychodów i rozchodów, VAT, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych. Czyli klasyk. Ale bez chaosu i bez miliona niejasnych procedur. Kontakt z klientami, którzy czasem pytają mądrze, czasem dziwnie – ale Ty umiesz odnaleźć się w obu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdańska Kancelaria Prawna Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

kompletowania dokumentacji od klientów skanowanie dokumentów i dodawanie do CRM odbieranie i nadawanie poczty redagowanie pism (pod nadzorem prawnika) kontakt z klientem w powyższych sprawach archiwizacja dokumentów bieżąca pomoc prawnikom, analitykowi, doradcom restrukturyzacyjnym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: DEKRA Praca Sp. z o.o.

Workplace: Niepołomice (hybrid work model) Key Responsibilities: Daily Tasks: Bank Reconciliation & Payments: Manage bank reconciliations and coordinate incoming payments. Collaboration: Work closely with Leinonen for journal checks and invoice postings. T&E: Settle associates travel expenses....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: THE MIGRATION BUREAU Sp. z o.o.

Obsługa osobista oraz telefoniczna klientów w języku polskim (pracodawcy); Pozyskiwanie nowych umów w zakresie współpracy; Obsługa cudzoziemców w języku angielskim; Przygotowywanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż -...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Oferujemy na start Welcome Bonus w wysokosci 4000 zl brutto! Relokacja do Szczecina - oferujemy genialny pakiet relokacyjny! Wsparcie klienta tylko drogą mailową w jezyku niemieckim oraz minimalne wsparcie telefoniczne Wsparcie oraz odpowiadanie na potrzeby i zapytania klientów zgodnie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.

CZEGO OCZEKUJEMY? Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy Samodzielności i dobrej organizacji pracy Znajomość Solidworks i AutoCAD Mile widziana znajomość języka francuskiego

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Reprezentowanie marki, obsługa zapytań klientów poprzez telefon, formularz internetowy lub czat. Stosowanie ustalonych procedur do szybkiej i profesjonalnej obsługi potrzeb klientów. Procesowanie roszczeń gwarancyjnych i koordynacja usług naprawczych. Zapewnienie podstawowego wsparcia w...