Praca: Specjalista w zespole ds. obsługi biura


WOJEWÓDZKI FUNDUSZ OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU
Specjalista w zespole ds. obsługi biura
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/3362
OBOWIĄZKI:
Główny zakres obowiązków przewidzianych dla stanowiska Specjalisty w Zespole ds. Obsługi Biura obejmuje realizację następujących zadań: 1. Współudział w przygotowywaniu, aktualizacji i monitorowaniu procesów wdrażanych w Funduszu oraz ich cyfryzacji. 2. Udział w pracach związanych z wdrażaniem i rozwojem zintegrowanego systemu informatycznego. 3. Opracowywanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych Funduszu (zarządzeń, procedur, instrukcji, regulaminów) we współpracy z Zespołem Obsługi Prawnej. 4. Koordynowanie realizacji powierzonych zadań i wsparcie Dyrektora Generalnego Biura w bieżących działaniach organizacyjnych. 5. Monitorowanie i nadzór nad realizacją wybranych umów, w tym współpraca z dostawcami i działami wewnętrznymi w zakresie terminowej realizacji zadań oraz kontroli jakości usług i dostaw. 6. Udział w analizach kosztów administracyjnych oraz w przygotowywaniu propozycji racjonalizacji wydatków. 7. Współtworzenie wniosków i zapotrzebowań dotyczących zakupów sprzętu, materiałów i usług niezbędnych do funkcjonowania Funduszu. 8. Weryfikacja i opisywanie dokumentów finansowych (faktur, rachunków) oraz przekazywanie ich do Zespołu ds. Obsługi Finansowo-Księgowej, 9. Przygotowywanie materiałów i informacji na potrzeby Zarządu oraz udział w pracach zespołów i komisji powoływanych przez Prezesa Zarządu. 10. Współpraca z innymi Pionami w zakresie realizacji wspólnych projektów i działań organizacyjnych. 11. Archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i jednolitymrzeczowym wykazem akt (JRWA).Wymagane dokumenty: list motywacyjny, Curriculum Vitae, wypełnione i podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe potwierdzone za zgodność z oryginałem (potwierdzenie za zgodność z oryginałem bezwzględnie wymagane), kopia świadectw pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem (potwierdzenie za zgodność z oryginałem bezwzględnie wymagane), oświadczenie - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w WFOŚiGW we Wrocławiu.Dokumenty w języku obcym muszą posiadać załącznik w postaci ich uwierzytelnionego tłumaczenia na język polski.Dokumenty z dopiskiem Oferta zatrudnienia ZOB 2 ", należy składać w zamkniętych kopertach, w sekretariacie/kancelarii ogólnej Biura WFOŚiGW we Wrocławiu: 53-148 WyjQcław pl. Jastrzębia 24, bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia PD4V12:"J.2*.2025 r. do godz. 10:00 . O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu dosekretariatu/kancelarii ogólnej Biura WFOŚiGW we Wrocławiu: 53-148 Wrocław ul. Jastrzębia 24.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.wfosigw.wroclaw.pl oraz na tablicach ogłoszeń w Biurze i Biurach Terenowych (58-500 Jelenia Góra Pl. Ratuszowy 31/32; 59-220 Legnica ul. Okrzei 16; Wałbrzych ul. Kolejowa 8 58-310 Szczawno Zdrój; 53-148 Wrocław ul. Jastrzębia 24).Nabór może być unieważniony bez podania przyczyny.Klauzula informacyjna:Zgodnie z art. 13Rozporzqdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiqzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej Rozporządzeniem", Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych Kandydata do zatrudnienia jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, z siedzibq we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, zwany dalej Administratorem". 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mail: iodoPfos.wroc.DI 3) Dane osobowe Kandydata do zatrudnienia przetwarzane będq w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie przepisów Kodeksu pracy, Ustawy prawo ochrony środowiska zgodnie 4) z art. 6 ust.1 lit a i c Rozporządzenia. 5) Odbiorcami danych osobowych Kandydata do zatrudnienia mogq być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 6) Dane osobowe Kandydata do zatrudnienia przechowywane będq przez okres 3 miesięcy. 7) Kandydat do zatrudnienia posiada prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie zgodnie z przepisami Rozporządzenia. 8) Kandydat do zatrudnienia ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 9) Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. 10) Dane Kandydata do zatrudnienia nie będq poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (profilowaniu). 11) Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane. 12) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych Kandydata do zatrudnienia odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.Ponadto informujemy:" Informujemy, że w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu obowiązuje Wewnętrzna Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu",Procedura, o której mowa wyżej jest dostępna w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, pok. nr 11."praca na umowę o pracę na okres próbny (3 miesiące) z możliwością zawarcia kolejnej umowy, praca na jedną zmianę, data rozpoczę cia zatrudnienia: IV kwartał 2025r., oferta dostępna w sali E
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista administracji publicznej
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Kandydat na w/w stanowisko musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykształcenie wyższe, 2. Znajomość ustaw: Prawo ochrony środowiska, Umowa o finansach publicznych, 3. Umiejętność obsługi systemu EZD RP lub gotowość do szybkiego przeszkolenia, 4. Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (drukarka, skaner, niszczarka, centrala telefoniczna), 5. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook), 6. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność i dokładność, 7. Komunikatywność i wysoka kultura osobista, 8. Uprawnienia do prowadzenia pojazdów kat. B.

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

zgodnie z regulaminem i "Zasadami wynagradzania członków Zarządu i pracowników Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu" z dnia 14 lipca 2021r.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjno-techniczne w codziennym funkcjonowaniu biura. Zakres obowiązków: Obsługa techniczna urządzeń biurowych (np. ekspresy do kawy, dystrybutory wody) Codzienna kontrola sal konferencyjnych i zgłaszanie usterek Wsparcie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Raven PL Sp. z o.o.

Opis stanowiska: zapewnianie tłumaczeń z i na język polski (tłumaczenie urzędowe nie jest wymagane) zapewnianie komunikacji ze spółką matką z siedzibą na Słowacji wykonywanie czynności administracyjnych w dziale Wymagania: wykształcenie średnie ze świadectwem dojrzałości...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie

Referat Organizacyjny- wykonywanie prac biurowych- porządkowanie i segregowanie dokumentacji- obsluga centrali telefonicznej- wykonywanie czynności wspierających obieg dokumentów- pomoc przy archiwizowaniu dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie:...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. i monitorowanie terminów przydatności do spożycia aktywna sprzedaż produktów dbałość o porządek...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. i monitorowanie terminów przydatności do spożycia aktywna sprzedaż produktów dbałość o porządek...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.

Twój zakres obowiązków przyuczenie do pomocy i praca na stanowisku mięso-wędliny, zapewnienie uprzejmej obsługi klienta, dbanie o prawidłową ekspozycję towarów, zadbanie o higienę i estetykę na stanowisku pracy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, obsługę stanowiska kasowego wraz z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BAIC

Zakres obowiązków: Wspieranie i koordynowanie sprzedaży samochodów poprzez sieć dealerską Wspieranie i koordynowanie sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych poprzez sieć dealerską Realizacja założonych celów związanych ze sprzedażą w powierzonym obszarze, udział w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Fundacja Sustinae

Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych Archiwizacja dokumentów Podstawowe czynności administracyjne Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej Wymagania: Ważne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) lub dokument równoważny Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej lub...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Fundacja Sustinae

Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych Archiwizacja dokumentów Podstawowe czynności administracyjne Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej Wymagania: Ważne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) lub dokument równoważny Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej lub...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Fundacja Sustinae

Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych Archiwizacja dokumentów Podstawowe czynności administracyjne Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej Wymagania: Ważne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) lub dokument równoważny Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej lub...