Praca: Specjalista w zakresie gospodarowania majątkiem i zamówień publicznych


Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie
Specjalista w zakresie gospodarowania majątkiem i zamówień publicznych
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/25/0595
OBOWIĄZKI:
1) Rozliczanie i prowadzenie przychodów i rozchodów w programie magazynowym.2) Prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych dotyczących Zarządu Dróg Powiatowych (ZDP) Plac Kościuszki 4.3) Sporządzanie umów dotyczących pomocy finansowej i ich rozliczanie po zakończonej inwestycji na koniec roku.4) Księgowanie zaangażowania zawartych umów z wykonawcami, księgowanie planów.5) Monitorowanie rozrachunków.6) Windykacja należności, przygotowywanie dokumentów windykacyjnych do Urzędu Skarbowego.7) Przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji związanych z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych.8) Obsługa elektronicznych postępowań o udzielenia zamówienia publicznego na platformie zakupowej.Szczególy na: https://www.bip.zdp.leszno.pl/informacje2/oferty-pracy/516-nabor-nr-2-na-zastepstwo-spec-w-zakresie-gospodarowania-majatkiem-i-zam-publicznych.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne/prawne/administracyjne


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku specjalisty w zakresie gospodarowanie majątkiem i zamówień publicznych:1) Obywatelstwo polskie.2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.3) Nieposzlakowana opinia.4) Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5) Wykształcenie średnie lub wyższe, ekonomiczne lub prawne lub administracyjne.6) Minimum dwa lata stażu pracy.7) Znajomość podstawowych regulacji prawnych z zakresu , zamówień publicznych i prawa administracyjnego.8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:1) Odpowiedzialność, wnikliwość, dokładność, sumienność, sprawność, samodzielność, bezstronność, kreatywność.2) Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów.3) Umiejętność samodzielnej, sprawnej organizacji pracy i kierowania pracą w zespole.4) Terminowość, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych pod presją czasu , wysoka kultura osobista.

Miejsce pracy:

Leszno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 8 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie zasadnicze

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Wprowadzanie faktur do sytemu księgowegoPrzyjmowanie i opisywanie dokumentów do ksiegowania Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmieSporzadzanie rejestrów i deklaracji podatkowychObsługa kancelaryjna biuraanaliza zaspołów ksiegowychPozostałe prace ksiegowe.Godzina 8-16 Wymagania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu

Przyjmowanie i wydawanie dokumentów księgowych, księgowanie, drukowanie, skanowanie dokumentów, rozmowy telefoniczne z klientami. Godziny pracy: 08:00-16:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Urząd Gminy Bełchatów

Rejestrowanie dokumentów księgowych zewnętrznych dot. Urzędu Gminy Bełchatów oraz jednostek obsługiwanych przez Urząd Gminy w programie służącym do elektronicznego obiegu dokumentów, przekazywanie faktur, rachunków i not obciążeniowych do opisu kierownikom referatów merytorycznych,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski

Wykształcenie wyższe Staż pracy nie jest wymagany Szczegółowe informacje oraz dokumenty do pobrania i wypełnienia znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.ostrowwielkopolski.pl w dziale ,,Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego - Urząd...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników urządzeń do pomiaru glukozy we krwi Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z urządzeniami Dbałość o najwyższy poziom obsługi klienta Realizacja celów jakościowych i wskaźników satysfakcji klienta Bardzo dobra...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Dekretacja i księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym Weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym Rozliczanie należności i zobowiązań, potwierdzanie sald Współpraca z zespołem księgowym Prace administracyjne związane z działem księgowości Uzgadnianie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Strabag BRVZ Sp. z o.o.

Co jest dla nas ważne min. 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac, praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych, doświadczenie w obsłudze programów kadrowo – płacowych oraz pakietu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Nowy Styl

Twój zakres obowiązków: realizacja audytów procesowych i jakościowych wyrobów nadzór jakościowy nad realizacją zamówień dla kluczowych projektów i klientów NS inicjowanie oraz koordynowanie działań korygujących i zapobiegawczych monitoring i procesowa analiza danych jakościowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.

POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji, poprzez całość działań związanych z organizacją wysyłki, aż po potwierdzenie realizacji...