Praca: Specjalista w Sekcji Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XIV w Departamencie Kontroli


Specjalista w Sekcji Zarządzania Procesem Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli XIV w Olsztynie
w Departamencie Kontroli
 
Numer ogłoszenia: DK/25/19
 
Miejsce pracy: Olsztyn
 
1 etat / umowa o pracę
 
Termin składania ofert 21.02.2025 r.

Szczegóły oferty

 
GŁÓWNE ZADANIA:
  • obsługa kancelaryjna Terenowego Wydziału Kontroli XIV w Olsztynie;
  • przygotowanie organizacyjne kontroli;
  • przygotowywanie projektów upoważnień Prezesa do przeprowadzania kontroli oraz przygotowywanie zawiadomień o kontroli w zakresie kontroli realizowanych przez Wydział;
  • uzupełnianie rejestru upoważnień i realizacji kontroli, w zakresie kontroli realizowanych przez Wydział;
  • uzupełnianie rejestru czynności sprawdzających, w zakresie czynności realizowanych przez Wydział;
  • obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
  • przekazywanie akt własnych do archiwum zakładowego i prowadzenie zbioru protokołów zdawczo-odbiorczych;
  • archiwizacja dokumentów prowadzonych w formie papierowej oraz archiwizacja składów chronologicznych.
WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe lub średnie;
  • minimum 3 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;
  • minimum 5 lat pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146 z późn. zm.), w szczególności przepisów Działu IIIA Kontrola;
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Word oraz Excel.
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej lub świadectwem potwierdzającym wykształcenie średnie; lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość uregulowań prawnych dotyczących kontroli oraz czynności sprawdzających prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia;
  • dodatkowym atutem będzie znajomość systemu EZD;
  • umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
  • wysoka kultura osobista, kreatywność i asertywność;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • dokładność, rzetelność oraz terminowość;
  • umiejętność samodzielnego działania;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • otwartość na zadania i poszukiwanie rozwiązań;
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem, zaangażowanie i odpowiedzialność.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej
    z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
  • Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
  • Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Opiekę mentora
  • Możliwości awansu zawodowego
  • Miłą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
  • Inicjatywy dbające o zdrowie

NASZE WARTOŚCI:

  • OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
  • EFEKTYWNOŚĆ
  • INNOWACYJNOŚĆ
  • SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-02-18
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, - dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim....

Dodane: 2025-02-17
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.: opracowywania rocznych planów audytów i kontroli wewnętrznej, realizowanie działań kontrolnych oraz zadań audytowych w poszczególnych obszarach funkcjonowania Spółki, sporządzanie dokumentacji z przeprowadzanych czynności...

Dodane: 2025-02-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Warunki pracy Praca przy komputerze powyżej 4h dziennie Częste krajowe wyjazdy służbowe Permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach Zagrożenie korupcją Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie...

Dodane: 2025-02-16
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.

Zakres obowiązków: Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Systemów Zarządzania Jakością w zakresie utrzymania i doskonalenia systemów zarządzania. Udział w opracowywaniu, wdrażaniu i doskonaleniu systemów zarządzania zgodnych z normami ISO 9001, ISO 45001, ISO 14001 oraz innymi wymaganiami...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and substantively controlling invoices...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Sprzedaż i promocja środków smarnych; Nadzór i wsparcie techniczne dla klientów; Rozwijanie nowych aplikacji i kanałów dystrybucyjnych; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Analiza rynku i działań konkurencji; Zarządzanie bazą CRM. Wykształcenie wyższe techniczne/inżynieryjne (np....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie i wysyłanie zamówień do klientów. Wyceny farb proszkowych oraz zarządzanie KPI. Obsługę podstawowych programów komputerowych. Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i magazynie. Biegła znajomość obsługi komputera oraz MS Office. Umiejętność obsługi urządzeń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Praca.pl

Zadania: Zarządzanie kontaktami z klientami. Utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnych z potrzebami klientów na czas. Rozszerzanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami. Realizowanie i przekraczanie miesięcznych oraz dziennych celów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Fregata S.A.

Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy, dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: DATACOL POLSKA SP Z O O

Praca na terenie województwa podlaskiego Prowadzenie prezentacji produktów, prowadzenie negocjacji handlowych Kontrola płatności Udział w szkoleniach Przygotowywanie raportów oraz sprawozdań miesięcznych Prawo jazdy kat. B Mile widziane: Doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Do Działu Pielęgniarskiego LUX MED Centrum Opieki i Rehabilitacji poszukujemy osoby na stanowisko Pielęgniarka/Pielęgniarz Koordynująca/y. Nasze Centrum znajduje się w podwarszawskim Szymanowie. Obecnie w zespole pracują kierownik oraz jeden koordynator, jednak w celu podniesienia jakości i...