Praca: Specjalista w Sekcji Księgowej


MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW W JAWORZNIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Specjalista w Sekcji Księgowej
Miejsce pracy: Jaworzno
Nr ref.: SK/111/6/2025
(Naliczanie Wynagrodzeń)

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie średnie lub wyższe mile widziane na kierunku ekonomicznym,
  • co najmniej 3 letni staż pracy,
  • co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku związanym z naliczeniem wynagrodzeń osobowych,
  • biegła obsługa komputera, znajomość pakietu OpenOffice,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz rozporządzenia o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej,
  • znajomość praktyczna przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz zagadnień z zakresu kadr i płac, ustawy o pracownikach samorządowych ,
  • doświadczenie w obsłudze systemów kadrowo-płacowych oraz programu Płatnik,
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo kraju Unii Europejskiej albo obywatelstwo innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentami określonymi w przepisach o służbie cywilnej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu zadań,
  • nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
  • znajomość Ustawy o podatku od towarów i usług VAT,
  • znajomość praktyczna przepisów księgowych i podatkowych w zakresie VAT.
  • udokumentowane szkolenia obejmujące tematykę z zakresu rachunkowości.
Zakres zadań:
  • kompleksowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oraz osób współpracujących na podstawie umowy cywilnoprawnej,
  • rozliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego,
  • sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik,
  • obsługa PPK.
Dodatkowo:
  • sporządzanie deklaracji PIT, GUS, VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych oraz wystawianie zaświadczeń płacowych,
  • prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej,
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz rozliczanie inwentaryzacji,
  • rozliczanie delegacji służbowych oraz ryczałtów samochodowych.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu 2025 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

Oferuję:
  • pracę w wymiarze pełnego etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00,
  • wynagrodzenie zasadnicze,
  • dodatek stażowy,
  • wynagrodzenie dodatkowe – 13-tka,
  • nagrody jubileuszowe,
  • pakiet świadczeń z ZFŚS,
  • odpowiedzialne stanowisko,
  • stabilizację zawodową.

Informacje o przetwarzaniu danych

  1. Administratorem danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie z siedzibą w Jaworznieulica Krakowska 9, e-mail; sekretariat@mzdim.jaworzno.pl, tel 32 614 23 00.
  2. W sprawach związanych z danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iodo@mzdim.jaworznopl, tel. 32 614 23 00.
  3. Celem przetwarzania jest prowadzenie naboru na stanowisko pracy wskazane w ogłoszeniu.
  4. Podstawą przetwarzania jest Kodeks pracy oraz Ustawa o pracownikach samorządowych.
  5. Odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane będą przechowywane przez okres bieżącej rekrutacji.
  7. Jeżeli Pani/Pana kandydatura zostanie wskazana w protokole naboru Pani/Pana oferta pracy będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrana przez Panią/Pana osobiście oferta zostanie komisyjne zniszczona.
  8. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczeniaprzetwarzania. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesierekrutacji.
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Księgowanie i dekretowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych. Obsługa dokumentacji kadrowo-płacowej w systemie TETA HR, w tym naliczanie wynagrodzeń. Przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zmianami stanowiskowymi oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie ewidencji wewnętrznej faktur zakupowych oraz delegacji pracowników, sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, dekretację i wystawianie dokumentów księgowych, prowadzenie korespondencji z kontrahentami....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Agencja Mienia Wojskowego w Warszawie

Biuro Prezesa AMW w Warszawie Oferujemy: ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00, stabilne zatrudnienie – umowa o pracę, możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Księgowanie dokumentów w systemie ERP. Kontrola dokumentów księgowych, wyjaśnianie niezgodności. Współpraca z działami dla prawidłowego obiegu dokumentacji. Wsparcie w rozliczeniach podatkowych. Doświadczenie w księgowości. Umiejętność pracy w systemie ERP. Znajomość angielskiego...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Koordynacja działań dydaktycznych i przestrzeganie podstawy programowej Planowanie pracy szkoły oraz zajęć edukacyjnych i praktycznych Nadzór pedagogiczny i organizacja egzaminów zewnętrznych Rozwój działalności edukacyjnej i reprezentowanie placówki w środowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BZK Alco S.A.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i P.POŻ. oraz wdrażanie procedur zgodnych z przepisami prawa i wymaganiami branży alkoholowej, chemicznej. Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji BHP, oceny ryzyka zawodowego, instrukcji stanowiskowych oraz instrukcji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość KAMSOFT...