Praca: Specjalista w Dziale ds. Gospodarki Mieniem Ruchomym


OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 34/25

 

Agencja Mienia Wojskowego

ogłasza nabór na stanowisko

Specjalista

w Dziale ds. Gospodarki Mieniem Ruchomym

Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu

Specjalista w Dziale ds. Gospodarki Mieniem Ruchomym
Nr ref.: 34/25

Oferujemy:
  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
  • realizacja procesu przejmowania i zagospodarowania rzeczy ruchomych niekoncesjonowanych, w tym stanowiących odpady z jednostek organizacyjnych MON i MSWiA,
  • udział w procesie zagospodarowania przejętego mienia ruchomego,
  • współudział w organizacji i prowadzeniu publicznych przetargów na sprzedaż mienia ruchomego niekoncesjonowanego, w tym stanowiącego odpady,
  • udział w przygotowaniu i obsłudze przedsięwzięć sprzedażowo-promocyjnych mienia ruchomego niekoncesjonowanego, w tym sprzedaż w trakcie imprez plenerowych,
  • nadzór nad realizacją umów przechowania mienia ruchomego niekoncesjonowanego,
  • przygotowywanie informacji niezbędnych do sporządzania raportów i analiz w zakresie przejętego mienia.
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym rok w obszarze zadań zbliżonych do wymienionych
    w głównych obowiązkach,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP i o odpadach,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • dyspozycyjność, gotowość do częstych wyjazdów służbowych (wykonywanie pracy głównie poza stałym miejscem pracy, tj. podróże służbowe krajowe poniedziałek-piątek),
  • komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z klientami,
  • odpowiedzialność, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
  • mile widziana znajomość problematyki wojskowej (m.in. znajomość sprzętu wojskowego),
  • preferowane wykształcenie w zakresie ochrony środowiska.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • CV,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
OŚWIADCZENNIA DO POBRANIA


Termin składania dokumentów:
13 marca 2025 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 34/25”

 

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online dostępnego pod przyciskiem aplikowania.

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poproszeni o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kopii dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu, który znajduje się pod przyciskiem.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych

Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych sporządzania ofert, umów i aneksów udziału w przetargach prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami spółki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych

Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych sporządzania ofert, umów i aneksów udziału w przetargach prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami spółki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych

Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych sporządzania ofert, umów i aneksów udziału w przetargach prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami spółki...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lava Group S.C

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu kontaktów Dobra organizacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Agram S.A.

kontrola jakości surowca, półproduktów, wyrobów i opakowań znajomość technologii produkcji mrożonek znajomość pakietu MS Office mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku książeczka sanepidowska komunikatywność dyspozycyjność

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.: opracowywania rocznych planów audytów i kontroli wewnętrznej, realizowanie działań kontrolnych oraz zadań audytowych w poszczególnych obszarach funkcjonowania Spółki, sporządzanie dokumentacji z przeprowadzanych czynności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lyreco Polska

Koordynacja, monitorowanie i ocena jakości pracy wykonywanej przez podległych członków zespołu Sporządzanie oraz tworzenie raportów magazynowych niezbędnych do analizy procesów w obszarze Działy Przygotowania i Wysyłki. Odpowiedzialność za sprawne i terminowe przygotowanie zamówień...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Instytut Fizyki Jądrowej im. Henryka Niewodniczańskiego PAN

OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: tworzenie i kompletowanie dokumentacji medycznej pacjentów poddawanych procedurze radioterapii protonowej (w tym dokumentacji elektronicznej). rejestracja pacjentów w systemie Zarządzania Informacją Pacjenta (OIS). kontakt z pacjentami w zakresie ustalania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Uniwersytet Wrocławski

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki I. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Instytutu Fizyki Teoretycznej. Obsługa poczty tradycyjnej/e-mail oraz dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną (rejestracja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych wskaźników jakościowych. Znajomość...