Praca: Specjalista w Biurze ds. Strategii, Kontroli Zarządczej i Zarządzania Procesowego



Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty w Biurze ds. Strategii, Kontroli Zarządczej i Zarządzania Procesowego

Specjalista w Biurze ds. Strategii, Kontroli Zarządczej i Zarządzania Procesowego
Miejsce pracy: Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
Nr ref.: specjalista.25.BSKZZP.AH

Stanowisko:  starszy referent / specjalista

Wymiar etatu: pełny etat

Liczba etatów: 1

 

Główne obowiązki:
  • Wykonywanie zadań wspomagających funkcjonowanie kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem.
  • Współprowadzenie zarządzania procesami: projektowanie ogólnych map procesów, aktualizacja istniejących map procesów, współpraca z jednostkami organizacyjnymi pod kątem docelowego przebiegu procesów, monitorowanie efektywności wdrożonych procesów i identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji.
  • Gromadzenie oraz przetwarzanie danych źródłowych w celach sprawozdawczych.
  • Przygotowywanie przedmiotowych raportów oraz zestawień.
  • Wykonywanie pozostałych zadań z zakresu działań Biura.
  • Współpraca z jednostkami Uczelni.
Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Min. 4 letnie doświadczenie zawodowe (w tym 2 lata na stanowisku o podobnym profilu).
  • Umiejętność identyfikacji i mapowania procesów operacyjnych.
  • Znajomość standardów kontroli zarządczej, zasad samooceny kontroli zarządczej oraz szczegółowych wytycznych w zakresie planowania i zarządzania ryzykiem dla sektora finansów publicznych.
  • Umiejętność pracy wielowątkowej z dużą ilością danych.
  • Zdolność projektowania raportów oraz umiejętność analizy i interpretacji danych.
  • Kreatywność, samodzielność, skrupulatność, dokładność i konsekwencja w działaniu.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Efektywna organizacja pracy i współpracy w zespole.
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych.
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Biegła obsługa pakietu MS Office.
Wymagania pożądane:
  • Dbałość o profesjonalną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
  • Umiejętność identyfikowania i rozwiązywania problemów w organizacji.
  • Potrzeba ustawicznego poszerzania horyzontów w odniesieniu do różnych obszarów działania organizacji.
  • Praktyczna znajomość narzędzi informatycznych wykorzystywanych w modelowaniu i monitorowaniu procesów.
  • Praktyczna znajomość narzędzi służących ocenie skuteczności i efektywności organizacji i procesów.
  • Doświadczenie zawodowe w działach strategii, zarządzania ryzykiem, kontroli zarządczej, kontroli wewnętrznej, analizy, zarządzania procesami.
  • Doświadczenie zawodowe związane z pracą na uczelni wyższej.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Możliwość skorzystania z karty multisport.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
  • Preferencyjne pożyczki.

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Uniwersytet Medyczny w Lublinie

Główne zadania na stanowisku: Bieżący monitoring możliwości pozyskania dofinansowania w ramach projektów unijnych, rządowych i innych zewnętrznych źródeł finansowania, Przygotowywanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i wymaganiami konkursowymi, Ścisła...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

• planowanie i realizacja projektów mających na celu rozwój współpracy i przekazywanie wiedzy;• organizowanie szkoleń, konferencji i innych wydarzeń; - przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, wybór wykonawców i dostawców usług;• zarządzanie budżetem projektu i...

Dodane: 2025-04-15
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Co oferujemy? Stabilne zatrudnienie na pełen etat (umowa o pracę). Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie za osiągnięcia. Rozwój zawodowy dzięki pakietowi szkoleń, które pomogą Ci wzbogacić Twoje umiejętności. Bogaty pakiet benefitów – ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy oraz...

Dodane: 2025-04-15
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.

Zakres obowiązków: weryfikacja wpływającej dokumentacji szkoleniowej, kontakt mailowy oraz telefoniczny z uczestnikami projektu, podwykonawcami itp., wprowadzanie danych do systemu, organizowanie dokumentacji projektowej, przygotowywanie wzorów dokumentów projektowych, przyjmowanie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

- bezpośrednia obsługa klienta- sprzedaż i doradztwo w zakresie oferowanego asortymentuPraca na 1 zmianę w godz. 10:00-18:00 w sklepie KOMFORT (sprzedaż podłóg, drzwi i kafelek) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera, smatfona,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

- profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w Banku, obsługa klientów- aktywna sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych- obsługa procesów kasowych w oddziale- kontakt telefoniczny oraz osobisty i dopasowanie najlepszych rozwiązań finansowych dla klientów -...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Sprzedaż lodów, gofrów, zminych napojówMiejsce pracy: Jaworzno, Park Podłęże Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Chęci do pracy

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Wykształcenie: średnie ogólne; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie, bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem (Allegro, eBay, Amazon), mile...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

1. Organizowanie i prowadzenie gospodarki finansowej Centrum Kultury Śląskiejw Nakle Śląskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: - dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- bieżącym prowadzeniu ksiąg...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności, wypełnianie wniosków...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

Praca w biurze, w terenie, doradztwo techniczne Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: dobry kontakt z klientem, umiejętność sprzedaży okien, drzwi, mile widziane doświadczenie zawodowe w branży

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa programu PŁATNIK....