Praca: Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XV w Departamencie Kontroli


Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli XV w Poznaniu
w Departamencie Kontroli
 
Numer ogłoszenia: DK/25/61
 
Miejsce pracy: Poznań
 
2 etaty / umowa o pracę
 
Termin składania ofert 17.04.2025 r.

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.



GŁÓWNE ZADANIA
  • prowadzenie postępowań kontrolnych i czynności sprawdzających przewidzianych dla Terenowego Wydziału Kontroli;
  • przygotowywanie korespondencji w związku z prowadzonymi sprawami;
  • udział w opracowywaniu dokumentów na potrzeby rozpatrzenia odwołania od wyników kontroli i czynności sprawdzających;
  • opracowywanie i przekazywanie wniosków z kontroli i czynności sprawdzających;
  • obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
  • współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych Funduszu w zakresie realizacji wspólnych zadań.
WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe medyczne;
  • minimum 3 lata pracy zawodowej na stanowisko specjalisty;
  • minimum 4 lata pracy zawodowej na stanowisko starszego specjalisty;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • doświadczenie zawodowe w podmiocie leczniczym lub w aptece;
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146 z późn. zm.), w szczególności przepisów Działu IIIA Kontrola.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość organizacji systemu opieki zdrowotnej w zakresie realizacji zadań wynikających z wykształcenia;
  • znajomość kluczowych zasad i warunków finansowania świadczeń opieki zdrowotnej lub refundacji leków;
  • znajomość przepisów regulujących współpracę podmiotu leczniczego lub apteki z Narodowym Funduszem Zdrowia;
  • umiejętność stosowania przepisów prawa;
  • umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
  • przestrzeganie etyki zawodowej;
  • umiejętność planowania i organizowania pracy;
  • posiadanie wiedzy i umiejętności specjalistycznych wymaganych na wskazanym stanowisku.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

DOKUMENTY DO POBRANIA

PRACOWNIKOM OFERUJEMY
  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie).

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-04-11
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Centrala NFZ

GŁÓWNE ZADANIA prowadzenie postępowań kontrolnych i czynności sprawdzających zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami; udział w analizach i opracowywaniu programów kontroli w zakresie metodyki, niezbędnej do jej przeprowadzenia; sporządzanie wymaganych dokumentów z...

Dodane: 2025-04-11
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Centrala NFZ

GŁÓWNE ZADANIA przeprowadzanie czynności sprawdzających i kontroli realizowanych przez Terenowy Wydział Kontroli III w Lublinie, ze szczególnym uwzględnieniem zadań dotyczących dokumentacji medycznej; przygotowywanie i analiza danych do planowych i doraźnych kontroli realizacji umów o...

Dodane: 2025-04-03
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Centrala NFZ

GŁÓWNE ZADANIA Wykonywanie zadań określonych w przepisach dotyczących kontroli prowadzonych przez Dział Realizacji Kontroli, w szczególności: udział w przygotowaniu kontroli, w tym: współuczestnictwo w dokonywaniu analizy przedkontrolnej (zgromadzenie materiałów i informacji...

Dodane: 2025-04-02
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Centrala NFZ

GŁÓWNE ZADANIA udział w analizach i opracowywaniu programów kontroli w zakresie metodyki niezbędnej do jej przeprowadzenia; weryfikacja dokumentacji medycznej w trakcie kontroli i czynności sprawdzających; udział w opracowywaniu dokumentów na potrzeby rozpatrzenia odwołania od wyników...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Prowadzenie pełnej księgowości spółek, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, Przygotowywanie zamknięcia miesiąca spółki, Przygotowywanie deklaracji podatkowych w zakresie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracyZakres obowiązków: wsparcie pracy Kupca i Młodszego Kupca przy bieżących zadaniach, bezpośredni kontakt z dostawcamiPracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanieZakres obowiązków: kontrola wpłat utargów sklepowych i poprawność sald kasowych, rozliczanie marketów, weryfikacja różnic ilościowychPracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracyZakres obowiązków: - uzyskiwanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do realizacji i zakończenia inwestycji- prowadzenie całkowitej procedury formalno- administracyjnej-...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Szpitalu Specjalistycznym MAVIT znajdującym się przy ul. Szopienickiej 65 w Katowicach. Zapraszamy do współpracy pielęgniarki i pielęgniarzy. ​ Podejmując z nami współpracę możesz liczyć m.in na: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w roli w Centrum Medycznym LUX MED przy Al. Niepodległości 44​ w Szczecinie. Zapraszamy do aplikowania już dziś! Porozmawiajmy o Twojej nowej roli w naszym Centrum Medycznym! My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce rynkowe wynagrodzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizacja i nadzór nad pracą zespołu Optymalizacja procesów kadrowo-płacowych (zatrudnienia, wynagrodzeń, zwolnień) Przygotowanie dokumentacji do kontroli ZUS, PIP, SG Organizacja szkoleń dla pracowników zespołu Wdrażanie inicjatyw zwiększających efektywność pracy Znajomość zasad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: GRUPA PZU

Wdrażanie procesów i aktywności wspomagających sprzedaż w oddziałach Prowadzenie treningów sprzedażowych, instruktaży w zakresie wiedzy produktowej i procesu sprzedaży Identyfikacja potrzeb szkoleniowych i monitorowanie skuteczności i efektywności podjętych działań Prowadzenie...