Praca: Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli X w Departamencie Kontroli


Specjalista/Starszy Specjalista 
w Dziale Realizacji Kontroli 
w Terenowym Wydziale Kontroli X w Białymstoku
w Departamencie Kontroli 

Numer ogłoszenia: DK/25/166

Miejsce pracy: Białystok

1 etat / umowa o pracę 

Termin składania ofert 31.10.2025 r.

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.



GŁÓWNE ZADANIA
  • przeprowadzanie lub współuczestniczenie w dokonaniu analizy przedkontrolnej, w tym gromadzenia materiałów i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli;
  • opracowywanie projektu programu kontroli;
  • przeprowadzanie kontroli oraz czynności sprawdzających zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami;
  • dokonywanie ustaleń stanu faktycznego w zakresie objętym przedmiotem kontroli lub czynności sprawdzających w sposób obiektywny i rzetelny oraz na podstawie dowodów zabranych w toku wykonywania czynności;
  • sporządzanie wymaganych dokumentów z przeprowadzonej kontroli lub czynności sprawdzających;
  • współpraca z innymi kontrolerami, z kierownikiem zespołu kontrolującego, naczelnikiem właściwego miejscowo Terenowego Wydziału Kontroli lub innej komórki organizacyjnej wyodrębnionej w strukturze Departamentu Kontroli.
WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne;
  • na stanowisko specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej;
  • na stanowisko starszego specjalisty minimum 4 lata pracy zawodowej;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2024 poz. 146 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIIA.
WYMAGANIA DODATKOWE
  • doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze świadczeniami medycznymi lub przeprowadzaniem i koordynacją kontroli oraz opracowywaniem dokumentów w wymienionym zakresie;
  • umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności Word i Excel);
  • dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej;
  • znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia kontroli (Zarządzenie Nr 60/2022/DK Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 kwietnia 2022 r. w sprawie kontroli prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia) oraz czynności sprawdzających (Zarządzenie Nr 15/2023/DK Prezesa NFZ z dnia 26 stycznia 2023 r. w sprawie czynności sprawdzających); zdolność przyswajania nowych informacji;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
  • zaangażowanie i odpowiedzialność.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

DOKUMENTY DO POBRANIA

PRACOWNIKOM OFERUJEMY
  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie).

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Murapol Real Estate S.A.

Twoje zadania: Przygotowywanie projektów dokumentów korporacyjnych i regulaminów, Sporządzanie umów cywilnych, gospodarczych i finansowych, Wsparcie zespołu w analizach prawnych i tworzeniu opinii, Wspomaganie pracowników w redagowaniu kluczowych dokumentów prawnych, Analiza przepisów i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Twój zakres obowiązków Udzielanie porad prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji przetargowej w tym projektów umów o zamówienie publiczne pod kątem oceny ryzyk prawnych Reprezentowanie Spółki przed Krajową Izbą Odwoławczą, sądami i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

według stanowiska pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne Wymagania inne: wymagane wykształcenie prawnicze lub administracyjne

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: MONNARI TRADE S.A.

Zakres obowiązków: sporządzanie projektów opinii prawnych, pism, wniosków do organów państwowych i samorządowych przygotowywanie stanowisk prawnych, opinii do umów zawieranych przez Spółkę oraz projektów umów związanych z bieżącą działalnością Spółki, weryfikowanie od strony...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Biuro Sprzedaży Własnej Region Wielkopolski

Szukasz pracy, w której Twoje zaangażowanie naprawdę się opłaca? Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i chcesz pomagać ludziom zabezpieczać ich przyszłość? To może być początek Twojej nowej kariery! Kogo szukamy? Osoby, która: Lubi pracę z ludźmi i potrafi słuchać, Ma...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie oraz organizowanie pracy zarządu zlewni, pełnienie funkcji organu wyższego stopnia w stosunku do kierowników nadzorów wodnych, pełnienie funkcji organu w zakresie postępowań administracyjnych w sprawach należących do zakresu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Benefit Systems S.A.

Benefit Systems S.A. działa na polskim rynku od 2001 roku, a od 2011 roku notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Karta MultiSport – najważniejszy produkt spółki został zaprezentowany światu w 2004 roku i w ciągu kilkunastu lat stał się jednym z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Teren pracy: 2-3 powiaty Zadania: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych roślinnych i zwierzęcych. Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt, rekomendowanie rozwiązań. Doradztwo i wsparcie dla rolników. Realizacja planu sprzedaży z wysokimi standardami obsługi. Wymagania: Minimum rok...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Teren pracy: 2-3 powiaty Zadania: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych roślinnych i zwierzęcych. Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt, rekomendowanie rozwiązań. Doradztwo i wsparcie dla rolników. Realizacja planu sprzedaży z wysokimi standardami obsługi. Wymagania: Minimum rok...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Teren pracy: 2-3 powiaty Zadania: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych roślinnych i zwierzęcych. Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt, rekomendowanie rozwiązań. Doradztwo i wsparcie dla rolników. Realizacja planu sprzedaży z wysokimi standardami obsługi. Wymagania: Minimum rok...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Teren pracy: 2-3 powiaty Zadania: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych roślinnych i zwierzęcych. Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt, rekomendowanie rozwiązań. Doradztwo i wsparcie dla rolników. Realizacja planu sprzedaży z wysokimi standardami obsługi. Wymagania: Minimum rok...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Teren pracy: 2-3 powiaty Zadania: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych roślinnych i zwierzęcych. Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt, rekomendowanie rozwiązań. Doradztwo i wsparcie dla rolników. Realizacja planu sprzedaży z wysokimi standardami obsługi. Wymagania: Minimum rok...