Praca: Specjalista / Specjalistka w Wydziale Finansowo-Budżetowym


Naczelny Sąd Administracyjny

ogłasza nabór na stanowisko:

specjalista/specjalistka w Wydziale Finansowo-Budżetowym 

w Naczelnym Sądzie Administracyjnym

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Finansowo-Budżetowym
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5
Nr ref.: WSO.1110.1.18.2025

Określenie stanowiska i oferowanych warunków zatrudnienia: specjalista/specjalistka w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Naczelnym Sądzie Administracyjnym, zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę na czas określony.

 

Miejsce wykonywania pracy:
Naczelny Sąd Administracyjny z siedzibą w Warszawie (00-011), ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5.


Zakres wykonywanych zadań:
  • weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  • dekretacja dowodów księgowych i ich ewidencja, w tym list płac,
  • sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej,
  • przygotowywanie raportów i sprawozdań budżetowych,
  • bieżące monitorowanie i analiza wykonywania budżetu,
  • obsługa informatycznego systemu obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
  • wykonywanie indywidualnych poleceń przełożonego oraz kierownictwa Sądu wynikających z bieżącej realizacji zadań Wydziału.
Wymagania niezbędne w przypadku ubiegania się o stanowisko specjalista/specjalistka w Wydziale Finansowo-Budżetowym:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • nieskazitelny charakter,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Finanse i Rachunkowość, Ekonomia),
  • minimum trzyletni staż pracy ze świadectw pracy (preferowane trzyletnie doświadczenie w samodzielnej pracy w dziale księgowości),
  • znajomość bieżących przepisów księgowych, zasad rachunkowości,
  • znajomość zagadnień dot. gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych.
Wymagania dodatkowe dla kandydatów uczestniczących w naborze:
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
  • biegła znajomość programu Excel,
  • doświadczenie w obsłudze programów księgowych,
  • umiejętność konstruowania pism w ramach korespondencji służbowej,
  • mile widziana znajomość zasad naliczania wynagrodzeń i programu Płatnik,
  • rzetelność, skrupulatność, samodzielność i odpowiedzialność,
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
Co oferujemy:
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole specjalistów, otwartych na dzielenie się wiedzą,
  • możliwość rozwoju i pogłębiania wiedzy dzięki szkoleniom zewnętrznym,
  • dobrą lokalizację w Centrum Warszawy,
  • benefity płacowe: nagrody jubileuszowe (od 20 lat pracy przyznawane co 5 lat), dodatek do wynagrodzenia za staż pracy powyżej 5 lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), dodatek wynagrodzenie roczne - „13tka”,
  • szeroki pakiet socjalny,
  • możliwość zakupu pakietu medycznego oraz karty sportowej Multisport.
Wymagane dokumenty:
  • informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2025 r., poz. 277 z późn. zm.) tj.: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer  telefonu), wykształcenie i  kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe w zakresie niezbędnym do aplikowania na wskazane stanowisko,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie dotyczącym ubiegania się o wybrane stanowisko,
  • własnoręcznie podpisane oświadczenie przez kandydata, że:
    • jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej,
    • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
    • nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Naczelny Sąd Administracyjny, w przypadku chęci uczestniczenia w kolejnych procesach rekrutacyjnych przez okres najbliższych 6 miesięcy.

 
Sposób składania dokumentów:
  • dokumenty z dopiskiem „Specjalista/Specjalistka w Wydziale Finansowo-Budżetowym” należy składać osobiście w siedzibie Sądu, drogą elektroniczną - aplikacje@nsa.gov.pl lub przesłać na adres:
    Naczelny Sąd Administracyjny
    Wydział Spraw Osobowych
    ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5
    00-011 Warszawa
  • termin składania ofert: do 16 grudnia 2025 r., w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego  dostarczenia  dokumentów decyduje data wpływu do Naczelnego Sądu Administracyjnego, a w przypadku wysyłania pocztą decyduje data  stempla pocztowego tj. nadania przesyłki,
  • CV zawierające dane o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks  pracy (Dz.U. z 2025 r., poz. 277 z późn. zm.), list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
  • jeśli oferta składana jest elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia należy dołączyć w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną należy dostarczyć oryginały tych oświadczeń,
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
  • złożone dokumenty nie są zwracane,
  • osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. Kadry (22) 551-69-32 lub drogą mailową: aplikacje@nsa.gov.pl
Przebieg naboru:
  • weryfikacja formalna aplikacji,
  • rozmowa kwalifikacyjna.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych i inwestycyjnych. Księgowanie PK, RMK i rezerw. Rozliczanie inwestycji, środków trwałych i leasingów. Kontrola poprawności księgowań, uzgadnianie sald, wyjaśnianie niejasności. Monitorowanie niezapłaconych faktur...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Terminowa realizacja procesu księgowania leasingu zgodnie z wymogami IFRS i JSOX Wsparcie Team Leadera i ekspertów w zarządzaniu procesami oraz kontrolach Udział w projektach z zakresu audytu, testowania systemów oraz realizacji zadań ad hoc Współpraca przy identyfikacji obszarów do...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych Gminy Boguchwała

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) terminowe przygotowanie wniosków i prowadzenie spraw dotyczących rozliczania dotacji celowych otrzymanych przez Gminę na zadania oświatowe,2) dokonywanie opisu merytorycznego dowodów księgowych w odniesieniu do spraw prowadzonych na zajmowanym...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Przygotowywanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE, JPK) oraz uzgadnianie rejestrów...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Czan Sp z o.o.

Szukamy Osoby do profesjonalnej sprzedaży mieszkań i wynajmu lokali usługowych. pełnego zarządzania procesem transakcji. aktywnego budowania relacji biznesowych. prezentowania ofert i koordynacji dokumentacji umów. wspierania działań marketingowych i współpracy między działami. Wymagane...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Cukiernie P. Chojecki

Zakres obowiązków: miła i profesjonalna obsługa klienta dbanie o estetyczny wygląd punktu wykładania towaru wypełnianie dokumentów w systemie (komputer) Wymagania: sympatycznej aparycji mile widziane doświadczenie w handlu bądź z klientem wymagana książeczka do celów sanitarno...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Apator Rector Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Zarządzanie kompleksową realizacją przydzielonych projektów. Ustalanie, monitorowanie, analizowanie i kontrolowanie stanu projektów (zakres, harmonogram, budżet, jakość). Negocjowanie i kontrolowanie zawieranych umów. Zarządzanie kosztami projektu. Planowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Apator SA

Zakres obowiązków: prowadzenie sprzedaży urządzeń i systemów zgodnie z bieżącą ofertą APATOR SA (Magazyny Energii, Telemechanika, EAZ) aktywne pozyskiwanie nowych klientów utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy kordynowanie sprzedaży i wdrożenia projektów dla nowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Apator SA

Zakres obowiązków: prowadzenie sprzedaży urządzeń i systemów zgodnie z bieżącą ofertą APATOR SA (Magazyny Energii, Telemechanika, EAZ) aktywne pozyskiwanie nowych klientów utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy kordynowanie sprzedaży i wdrożenia projektów dla nowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: APATOR Powogaz S.A.

Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca obsługa klientów polsko i anglojęzycznych rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy Działu Zarządzania Produktu i Działu Badań i Rozwoju opracowywanie kart katalogowych, katalogów, instrukcji i prezentacji prowadzenie wstępnych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Apator SA

Zakres obowiązków: prowadzenie sprzedaży urządzeń i systemów zgodnie z bieżącą ofertą APATOR SA (Magazyny Energii, Telemechanika, EAZ) aktywne pozyskiwanie nowych klientów utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy kordynowanie sprzedaży i wdrożenia projektów dla nowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Apator Rector Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Realizowanie planów sprzedaży. Utrzymywanie kontaktów z klientami na przydzielonym obszarze/grupie klientów. Obsługa leadów przychodzących. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz kanałów sprzedaży....