Praca: Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym


poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału
  • Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień
  • Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań na Platformie Zakupowej
  • Opis merytoryczny faktur za zakupione materiały, przedmioty, środki trwałe i usługi
  • Opracowywanie raportów zgodnych z bieżącymi regulacjami w Spółce PKP S.A.
  • Prowadzenie samodzielne samochodów służbowych do 3,5 t, w celu realizacji powierzonych zadań
  • Przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum Spółki poprzez stałą współpracę w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Oddziału i Wydziałem Archiwum Zakładowego w Sosnowcu
Czego oczekujemy od Ciebie?
  • Wykształcenia wyższego 
  • Bardzo dobrej znajomości Platformy Zakupowej
  • Umiejętności zakupowe i negocjacyjne
  • Wysokie zaangażowanie, odpowiedzialność, sumienność i skrupulatność
  • Efektywne zarządzanie czasem pracy oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • Znajomość pakietu MS Office (World, Excel, Power Point)
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Pracę na lata - 61% pracowników jest z nami na pokładzie powyżej 5 lat
  • Stabilizację - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Produkty firmowe - ulgi na przejazdy kolejowe po okresie próbnym dla Ciebie i Twojej rodziny oraz wolny dzień z okazji Święta Kolejarza
  • Szkolenia - możliwość uczestnictwa w szkoleniach z zakresu specyfiki pracy oraz umiejętności miękkich, możliwość dofinansowania do kursów językowych i studiów
  • Rozwój - udział w licznych projektach w strukturach PKP S.A. mających realny wpływ na rozwój Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników
  • Atmosferę - praca w zgranych zespołach zorientowanych na cel
  • Benefity pozapłacowe - dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
Aplikując potwierdzasz zapoznanie się z niniejszą informacją:

Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "ogólne rozporządzenie o ochronie danych") informujemy, że dane osobowe kandydatów do pracy w spółce "Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna" (dalej: PKP S.A.) z siedzibą w Warszawie, kod 02-305, Al. Jerozolimskie 142A, uzyskane w procesie rekrutacji lub przesłane poza tym procesem, będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rejestracji kandydata w procesie rekrutacji. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane i będą przetwarzane przez okres 2 lat od daty ich wpłynięcia do PKP S.A. Kandydaci aplikując na stanowisko, proszeni są o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy w PKP S.A. zawartą na stronie http://pkpsa.pl/pkpsa/kariera-w-pkp-sa/informacja-.html

PKP S.A. zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikując na niniejsze stanowisko wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w Twoich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Zakres obowiązków: uzgadnianie i opiniowanie materiałów kierowanych na posiedzenia organów Spółki, obsługa posiedzeń organów Spółki, przygotowywanie dokumentacji związanej z działaniem Spółki, np. instrukcji wewnętrznych oraz regulaminów, prowadzenie elektronicznej bazy...

Dodane: 2025-07-04
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: FUNDACJA BUSKIE UZDROWISKO

Wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji. Wymagania inne: Wymagania; orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Zakres obowiązków; wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowych, obsługa biura organizacyjnie i administracyjnie,...

Dodane: 2025-07-04
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach

1.Prowadzenie spraw administracyjnych oddziału.2.Przygotowanie dokumentacji do kontroli oraz uczestniczenie w kontrolach.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia zamówień publicznych oraz udział w procesie udzielania zamówień publicznych dla zadań...

Dodane: 2025-07-04
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do ksiegwości,- obsługa programu finansowo-księgowego,- pomoc przy obsłudze biura, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: GFT Poland

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: GFT Poland

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: GFT Poland

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: GFT Poland

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowa księgowość zgodnie z przepisami rachunkowymi. Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych. Księgowanie i rozliczanie kosztów floty oraz delegacji międzynarodowych. Nadzór nad terminowością płatności i kosztami działalności. Współpraca z instytucjami...