Praca: Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta


Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM
  • współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi i doświadczenia klienta
  • bieżące śledzenie informacji o produktach, usługach i procedurach, by udzielać aktualnych i precyzyjnych odpowiedzi
  • wykorzystywanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów klientów
Wymagania:
  • minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center, mile widziane w branży motoryzacyjnej
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) do dokumentacji i komunikacji wewnętrznej
  • umiejętność pracy w stresie, zachowanie spokoju i profesjonalizmu w kontaktach z klientami
  • wysoka dbałość o szczegóły, dobra organizacja pracy i analityczne podejście
  • proaktywność i kreatywne rozwiązywanie problemów
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dostęp do nowoczesnego biura lub możliwość pracy zdalnej
  • szkolenia wstępne i bieżące wsparcie w rozwoju kompetencji
  • pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i kafeteryjny system świadczeń
  • udział w wydarzeniach integracyjnych i możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach współpraca z innymi działami w celu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, zapewniając profesjonalną i przyjazną obsługę dokumentowanie wszystkich interakcji z klientami, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

obsługa zgłoszeń klientów niemieckojęzycznych telefonicznie i mailowo wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących trudności klientów wprowadzanie danych do systemu z zachowaniem poprawności i rzetelności budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez profesjonalną...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

odbieranie połączeń przychodzących, maili oraz wiadomości na czacie od pasażerów udzielanie informacji o dostępnych połączeniach, taryfach, miejscach i ewentualnych opóźnieniach wspieranie klientów w procesie zakupu biletów, w tym wybór miejsca i formy płatności dokładne...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Stella Pack S.A.

Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowo-płacową pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy. Przygotowanie danych niezbędnych do poprawnego naliczenia wynagrodzeń i sporządzanie listy płac. Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS. Prowadzenie i archiwizowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Stella Pack S.A.

Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowo-płacową pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy. Przygotowanie danych niezbędnych do poprawnego naliczenia wynagrodzeń i sporządzanie listy płac. Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS. Prowadzenie i archiwizowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Miejsce Pracy: placówki pocztowe na terenie powiatu kołobrzeskiego (Kołobrzeg, Rymań) i gryfickiego (Gryfice)​ Rodzaj zatrudnienia: kontrakt menedżerski Twoje zadania: monitorowanie działalności mikroregionu przez codzienną pracę w terenie - każdego dnia odwiedzasz jedną z podległych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie pracą podległego zespołu i motywowanie pracowników Realizacja planów sprzedażowych Przestrzeganie obowiązujących przepisów i procedur Odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedawców oraz obsługę klienta Raportowanie wyników sprzedaży oraz przygotowywanie grafików pracy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Wsparcie Dyrektora Oddziału w technicznych aspektach zadań realizowanych przez Oddział Kolejowy Południe, Organizacja i planowanie robót budowlanych w zakresie inwestycji kolejowych, Nadzór nad realizacją budów oraz kontrola zgodności prowadzonych prac z dokumentacją...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta na infolinii sprzedażowej Sprzedaż oferty turystycznej Coral Travel Poland oraz usług dodatkowych m.in. ubezpieczeń podróżnych Realizacja planów sprzedażowych Obsługa rezerwacji na każdym etapie procesu sprzedażowego Utrzymywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Codzienny kontakt i bieżące wsparcie dla pracowników tymczasowych w Niemczech. Zarządzanie bazą pracowników, w tym: układanie grafików, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia i rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie relacji biznesowych i dbanie o jakość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz uaktualnienie programów wieloletnich inwestycji,...