Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Materiałów i Programów Edukacyjnych


Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.

 

Akademia Leona Koźmińskiego

prowadzi rekrutację na stanowisko

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Materiałów i Programów Edukacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 40/ADM/S_M/24
Zakres obowiązków:
  • analiza potrzeb edukacyjnych uczelni i firm (w szczególności działów HR), identyfikacja trendów oraz wdrażanie skutecznych strategii sprzedażowych,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów w środowisku akademickim i korporacyjnym,
  • rozwijanie relacji i sieci kontaktów, udział w konferencjach i wydarzeniach edukacyjnych,
  • sprzedaż materiałów i programów edukacyjnych dostosowanych do potrzeb klientów,
  • przygotowanie dopasowanych do potrzeb klientów ofert handlowych i prowadzenie skutecznych negocjacji warunków współpracy,
  • poszukiwanie nowych, innowacyjnych możliwości rozwoju sprzedaży poza branżą w środowisku akademickim i korporacyjnym.
Oczekiwania:
  • doświadczenie w sprzedaży w sektorze edukacyjnym, a zwłaszcza znajomość realiów i potrzeb środowiska akademickiego,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów w świecie naukowym oraz skuteczna komunikacja z przedstawicielami uczelni. Wiedza z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych,
  • proaktywność, samodzielność, wykazywanie inicjatywy,
  • doskonałe kompetencje komunikacyjne i umiejętność przekonywania różnych grup odbiorców,
  • gotowość do pracy w uczelni (możliwość pracy zdalnej w ograniczonym zakresie) oraz podróży służbowych,
  • znajomość narzędzi CRM i umiejętność tworzenia spersonalizowanych prezentacji produktowych.
Oferujemy:
  • umowa o pracę w ramach pełnego etatu,
  • pracę w uznanej Uczelni rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,
  • możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych organizowanych przez uczelnie partnerskie,
  • możliwość podjęcia studiów w ALK na preferencyjnych warunkach finansowych,
  • możliwość rozwoju zawodowego, udziału w szkoleniach, w tym w kursach językowych,
  • bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • benefity w ramach świadczeń socjalnych,
  • praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku.
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Akademię Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 59, 03-301 Warszawa, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Akademię Leona Koźmińskiego, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-02-07
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

analiza potrzeb klientów z branży edukacyjnej pozyskiwanie nowych klientów udział w konferencjach i wydarzeniach edukacyjnych sprzedaż produktów edukacyjnych (przygotowywanie ofert oraz negocjowanie warunków) tworzenie prezentacji produktowych doświadczenie w sprzedaży w branży...

Dodane: 2025-02-03
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Co będziesz robić? Analizować potrzeby edukacyjne uczelni i firm, w tym działów HR. Pozyskiwać nowych klientów w środowisku akademickim i korporacyjnym. Rozwijać relacje, budować sieć kontaktów oraz reprezentować uczelnię na konferencjach i wydarzeniach edukacyjnych. Sprzedawać i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: RECRU.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych. Badanie potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa posprzedażowa. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like Promptly reviews and acts with urgency in establishing initial and subsequent contact with all parties and key stakeholders. Providing quality customer service and ensure file quality, timely coverage analysis and communication with insured based on application of policy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Tworzenie szczegółowych ofert i kosztorysów, które staną się podstawą naszych przyszłych inwestycji, Prowadzenie bazy zamówień i jej ciągła aktualizacja, monitorowanie zmian w zamówieniach, przygotowywanie ofert przetargowych,, analiza dokumentacji przetargowej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of French (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Zarządzanie realizacją umów budowlanych zgodnie z harmonogramem i budżetem, Prowadzenie, nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami BHP, Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała współpraca z przedstawicielami...