Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji


Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: SR/08/24/
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
  • obsługa reklamacji klienta
  • przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji
  • zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym
  • ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od klientów w ramach wymiany reklamacyjnej
  • ​współpraca z pracownikami innych działów firmy Nowy Styl w zakresie zagadnień jakości i reklamacji
Nasze wymagania:
  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym,
    natomiast znajomość j. niemieckiego lub j. francuskiego będzie dużym atutem
  • potrafisz pracować w zespole oraz posiadasz duże zdolności interpersonalne
  • sprawnie posługujesz się programami Excel i Word
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
  • potrafisz dobrze organizować swój czas pracy oraz pracować pod presją czasu
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Action S.A.

OPIS STANOWISKA: Przyjmowanie i obsługa przesyłek kurierskich, w tym sprawdzanie zgodności dokumentów. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi. Spisywanie protokołów szkód z przewoźnikami. Rejestracja zgłoszeń w...

Dodane: 2024-09-16
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Grupa Inter Cars

Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu...

Dodane: 2024-09-12
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: MAJOREL POLSKA

About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over...

Dodane: 2024-09-12
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: MAJOREL POLSKA

About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+). Otwartość...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : Obsługa połączeń wychodzących (audio, video). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów. Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania : Biegła znajomość języka polskiego (min. C1) oraz ukraińskiego (min. B2)....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Symfonia Sp. z o.o.

Twój zakres głównych obowiązków: kontakt z aktualnym klientem doradztwo i sprzedaż rozwiązań i produktów Symfonii rzetelne wprowadzanie informacji do systemu CRM realizacja zadań wartościowych (plan sprzedaży), ilościowych (czynności) oraz jakościowych (rozmowy telefoniczne) Nasze...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Responsibilities: Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment Diagnosing and resolving incoming calls Controlling the correct resolution of technical faults that occur Cooperation with other levels of technical support and service engineers Entering data into...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Praca zdalna na zasadach freelancera. Twoje zadania obejmowały będą ocenianie i doskonalenie internetowych reklam, analizę ich zawartości, jakości i układu w kontekście wyników wyszukiwania oraz użycia odpowiedniego języka. Twoim celem będzie poprawa doświadczenia użytkowników...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Praca zdalna na zasadach freelancera. Twoje zadania obejmowały będą ocenianie i doskonalenie internetowych reklam, analizę ich zawartości, jakości i układu w kontekście wyników wyszukiwania oraz użycia odpowiedniego języka. Twoim celem będzie poprawa doświadczenia użytkowników...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Praca zdalna na zasadach freelancera. Opis stanowiska: Tworzenie, redagowanie i dobieranie wysokiej jakości treści specjalistycznych. Współpraca z interdyscyplinarnymi zespołami w celu zapewnienia trafności i dokładności danych. Przegląd, analiza i doskonalenie treści zgodnie z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: T-Mobile Polska

Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów Budowanie długoletnich relacji z Klientami...