Praca: Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta


Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;
  • Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;
  • Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi;
  • Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi;
  • Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego - poziom C1 i języka angielskiego - poziom B1;
  • Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows);
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikatywność;
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
Oferujemy:
  • Szkolenie: 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze;
  • Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie);
  • Stabilność: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności;
  • Wspierające środowisko zespołowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Global Assistance Polska Sp. z o.o

Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w języku angielskim Wymagania: Komunikatywna znajomość angielskiego Elastyczność czasowa (praca...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Multi Parts Poland sp. z o.o.

Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN Bieżące rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji klientów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera. Wymagania: Posiadają...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość KAMSOFT...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 Obowiązki: Rozliczanie wynagrodzeń, uwzględniając absencje takie jak urlopy czy chorobowe, kontrola obecności oraz dodatków i korekt płacowych. Przygotowywanie list płac do wypłaty, zarządzanie dokumentacją płacową i rozrachunkami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obliczanie i rozliczanie wynagrodzeń z uwzględnieniem wszystkich zdarzeń mających wpływ na wynagrodzenia – różnego rodzaju absencji: urlopy, chorobowe, zasiłki, opieka, obecności usprawiedliwione i nieusprawiedliwione,...