Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta


Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: OK/08/24
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
  • stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych
  • przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych
  • przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
Nasze wymagania: 
  • znasz język angielski - potrafisz się w nim swobodnie komunikować
  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
  • jesteś osobą otwartą i komunikatywną
Mile widziane: 
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych na rynku polskim
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Securitas Polska

Opis firmy Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Punktu Informacyjnego w Centrum...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: ER Group

Przyszły zakres obowiązków: Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów do systemu SAP Obsługa klienta oraz udzielanie informacji o statusie realizacji zamówień Kontakt z klientami w celu promocji oferty produktów i pozyskiwania zamówień Przyjmowanie i obsługa reklamacji oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

Praca Zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie telefoniczne w zakresie bankowości, przelewów, zleceń stałych; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług. Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+. Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Cel stanowiska: odpowiedzialność za zapewnienie zgodności prognoz sprzedaży z możliwościami produkcyjnymi i poziomami zapasów w dywizji Sustainable Manufacturing w Europie. Rola ta odgrywa kluczową funkcję w optymalizacji efektywności i skuteczności łańcucha dostaw. Obejmuje...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Erontrans Sp. z o.o.

Zadania na stanowisku to m. in. obsługa spółek ERONTRANS w Polsce, w tym: sporządzanie rocznych i okresowych zestawień finansowych oraz deklaracji podatkowych (pit, cit, vat, zus). prace związane z zamknięciem roku weryfikacja faktur zakupu oraz rezerw sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Grupa Inter Cars

Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o ekspozycję produktów i monitorowanie terminów przydatności do spożycia. Oczekujemy od Ciebie: Zaangażowanie i rzetelność. Komunikatywność i przyjazne nastawienie do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o ekspozycję produktów i monitorowanie terminów przydatności do spożycia. Oczekujemy od Ciebie: Zaangażowanie i rzetelność. Komunikatywność i przyjazne nastawienie do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: VRG S.A.

Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z ludźmi i możliwość pomocy sprawia Ci radość, lubisz pracę...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Steam Recruitment sp. z o.o.

Obowiązki: Koordynowanie oraz nadzorowanie prac działu kontroli jakości, Nadzór nad postępowaniami reklamacyjnymi, Współpraca z państwowymi jednostkami kontrolującymi zakład, Monitorowanie, wdrażanie i egzekwowanie aktualnych przepisów prawnych oraz nowych procedur. Oczekujemy:...