Praca: Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim 


Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Dzięki 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać im bezproblemowe doświadczenia w najbardziej kluczowych momentach. 
 
Dołącz do naszego zespołu w Foundever
 
Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą zatrudniającą 1500 świetnych osób w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i W@H), a teraz szukamy Ciebie do naszego zespołu! 
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim 

Praca w 100% zdalna 

 

Do twoich codziennych zadań będzie należało:  

  • Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim;   
  • Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną;
  • Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą;
  • Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami.

Czego oczekujemy od Ciebie?  

  • Język: Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku rosyjskim (C2);
  • Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw;   
  • Technologia: Umiejętność obsługi komputera;   
  • Osobowość: Zmotywowana i entuzjastyczna. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.

Atutami będą:  

  • Skrupulatność i bycie dokładnym;   
  • Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;  
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;  
  • Umiejętność szukania rozwiązań.

Warunki zatrudnienia:  

  • Umowa zlecenie dla studentów;
  • Podstawowa wypłata + bonusy;  
  • Elastyczny czas pracy;  
  • Praca zdalna

Co jeszcze może być dla Ciebie ważne? 

  • Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);  
  • Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;   
  • Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia; 
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym. 
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PPU „CZA-TA” NICIAK sp.j.

Kompleksowa obsługa pasażera w terminalu lotniska. Przeprowadzanie odprawy biletowo-bagażowej (check-in). Sprawdzanie dokumentacji podróżującego. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WELCOME. Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Znajomość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o.

Zadania: obsługa Klientów sieciowych i monitorowanie realizacji usług, przygotowywanie rozliczeń dla Klientów i Kontrahentów, współpraca z podwykonawcami i wsparcie przy realizacji zleceń, tworzenie i obsługa dokumentacji związanej z projektami Klientów, udział w projektach i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Fivocs Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Udzielanie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych w języku włoskim Rejestrowanie, kategoryzowanie i priorytetyzowanie zgłoszeń w systemie ticketingowym Współpraca z działami technicznym w celu zapewnienia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Grupa Pascal

Twój zakres obowiązków Nadzór pedagogiczny nad działalnością placówki. Zatrudnianie kadry pedagogicznej. Rozliczanie czasu pracy podległej kadry. Nadzór nad prawidłową realizacją programów nauczania. Nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowaniem placówki. Organizacja i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta. Udzielanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BAIC

Zakres obowiązków: Wspieranie i koordynowanie sprzedaży samochodów poprzez sieć dealerską Wspieranie i koordynowanie sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych poprzez sieć dealerską Realizacja założonych celów związanych ze sprzedażą w powierzonym obszarze, udział w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej z branży piekarniczej prowadzimy rekrutację na stanowisko: Kierownika ds. jakości (k/m) Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za kompleksowe zarządzanie jakością w zakładzie produkcyjnym, obejmujące zarówno obszary produkcji, jak i systemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych; Umiejętności pracy...