Praca: Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim i angielskim


Dołącz do naszego zespołu w Foundever!


Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, które pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą, zatrudniającą 1500 wspaniałych pracowników w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk, Lublin i praca zdalna), a teraz szukamy Ciebie, abyś dołączył do naszego zespołu!

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta?
  • Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami!
  • Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym!
  • Kariera w zasięgu ręki: Regularne szkolenia, mentoring i awans – 92% menedżerów zaczynało jako konsultanci!
  • Świetna atmosfera: Przyjazny zespół, firmowe wydarzenia i imprezy integracyjne. Poczuj się częścią naszej społeczności.
Twoje codzienne zadania:
  • Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (e-mail/telefon)
  • Odbieranie połączeń przychodzących i realizowanie celów wyznaczonych przez klienta
  • Przestrzeganie polityki i procedur firmy
  • Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy
  • Osiąganie celów jakościowych dotyczących połączeń i satysfakcji klienta.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Język: Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Doświadczenie: Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
  • Technologia: Znajomość MS Office i rozwinięte umiejętności obsługi komputera
  • Osobowość: Bycie zmotywowanym, entuzjastycznym i chętnym do pracy.
Dodatkowe atuty:
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania
  • Niezależność i umiejętność pracy z minimalnym nadzorem
  • Umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Zwracanie uwagi na szczegóły
  • Umiejętności sprzedażowe.
Co oferujemy:
  • Premie dla pracowników za osiąganie wyników KPI, wynoszące do 5% wynagrodzenia
  • Pakiet benefitów: (współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje takie jak Boże Narodzenie i Dzień Dziecka)
  • Prywatne ubezpieczenie Medicover dla pracowników
  • Karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym
  • Dostęp do profesjonalnej pomocy psychologicznej, warsztatów radzenia sobie ze stresem i materiałów edukacyjnych. Dbaj o swoje zdrowie psychiczne z naszą pomocą!
Warunki pracy:
  • Rodzaj umowy: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów, którzy nie ukończyli 26 lat)
  • Praca w naszym nowoczesnym biurze na warszawskim Mokotowie (z możliwością pracy w trybie hybrydowym)
  • Czas pracy: Pełny etat, 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
  • Godziny pracy: Zmiany 8-godzinne w godzinach 8:00-17:00

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

- aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych,- budowanie pozytywnych relacji z klientem,- przygotowywanie ofert i zamówień,- doradztwo i wsparcie klienta na każdym etapie realizacji zamówieniapodróże służbowe do Niemiec Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues. Determining if a customer can resolve the issue without requiring a technician visit. Preparing reports that describe...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Inter Europol S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (miejsce pracy: Marki) (praca na zastępstwo) Główne zadania: Przyjmowanie zamówień od klientów, kierowców oraz przedstawicieli handlowych (telefonicznie, mailowo), Analiza zamówień po kątem minimum logistycznego oraz dostępności asortymentu, Uzgadnianie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: VECTRA S.A.

Co czeka Ciebie u nas: Duże wsparcie na początek pracy. Zgrany zespół młodych, energicznych i zdolnych ludzi, którzy są wsparciem w realizacji zadań. Szkolenia, warsztaty, podnoszące kwalifikacje zawodowe. Atrakcyjny miesięczny system motywacyjny i wysokie stawki prowizyjne. Realny wpływ...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług. Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+. Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: 2G4 Telekomunikacja Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Współpraca z Klientem Biznesowym w segmencie MSS Analiza potrzeb oraz przygotowywanie ofert Sprzedaż usług: telefonii komórkowej, Światłowodu i ICT Obsługa klienta w procesie posprzedażowym Wymagania: Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów Orientacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: 2G4 Telekomunikacja Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Współpraca z Klientem Biznesowym w segmencie MSS Analiza potrzeb oraz przygotowywanie ofert Sprzedaż usług: telefonii komórkowej, Światłowodu i ICT Obsługa klienta w procesie posprzedażowym Wymagania: Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów Orientacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: OTTO Special Staffing

Zakres obowiązków Twoim głównym zadaniem jako technika ds. jakości będzie upewnienie się, że produkty firmy są najwyższej jakości. Będziesz odpowiedzialny za sprawdzanie, testowanie i rozwiązywanie problemów z systemami serwerowymi i komponentami, aby upewnić się, że spełniają...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Villaro

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem Dbałość o porządek i standardy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Villaro

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem Dbałość o porządek i standardy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Villaro

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem Dbałość o porządek i standardy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Villaro

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem Dbałość o porządek i standardy...