Praca: Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)


Dołącz do nas w Foundever! 
 
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)

PRACA ZDALNA

 

Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i e-mail) związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym.

 

Dlaczego warto aplikować na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta?

  • Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej, obsługując klientów przez e-mail i chat – idealne połączenie komfortu i efektywności!
  • Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
  • Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy - Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!

Do twoich zadań należeć będzie:

  • Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; 
    Odpowiadanie na zapytania klientów wysłanych poprzez chat;
    Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;   
    Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
  • Masz stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu komputerowego kablem LAN;
  • Szukasz pracy od poniedziałku do piątku i możesz pracować w godzinach 7:00-18:00 (w ramach ośmiogodzinnych zmian);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
  • Posiadasz umiejętności obsługi komputera na dobrym poziomie;
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać.

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;   
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna); 
  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w  Polsce;
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;  
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników;
  • Wymagane jest dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z KRK.

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację! 

 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

PRACA STACJONARNA: GDAŃSK Do twoich zdań należeń będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;Zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.

Obszar działań: województwo lubuskie ZADANIA: Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie relacji z obecnymi z bazy klientów. Realizacja celów sprzedażowych. Przygotowanie ofert handlowych i kalkulacji dla wózków widłowych. Koordynacja dostaw sprzętu na wszystkich etapach. Doradztwo...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MTR Media Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

Co będziesz robić: Planować i prowadzić kampanie reklamowe online z wykorzystaniem Google Ads i DV360, Analizować potrzeby klientów i tworzyć propozycje działań, Angażować się w rozwój nowych projektów digitalowych. Wymagania: Praktyka w reklamie internetowej (minimum 3 lata),...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MTR Media Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

Pasujesz do nas jeśli posiadasz: minimum 3-letnie doświadczenie pracy w agencji reklamowej znajomość rynku reklamy internetowej (display, video), sposobów planowania i rozliczania kampanii reklamowych doświadczenie w realizacji kampanii w oparciu o Google oraz platformy programmatic buying...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.

Obszar działań: województwo lubuskie ZADANIA: Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie relacji z obecnymi z bazy klientów. Realizacja celów sprzedażowych. Przygotowanie ofert handlowych i kalkulacji dla wózków widłowych. Koordynacja dostaw sprzętu na wszystkich etapach. Doradztwo...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.

Obszar działań: województwo lubuskie ZADANIA: Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie relacji z obecnymi z bazy klientów. Realizacja celów sprzedażowych. Przygotowanie ofert handlowych i kalkulacji dla wózków widłowych. Koordynacja dostaw sprzętu na wszystkich etapach. Doradztwo...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...