Praca: Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim


Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat,
  • Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu,
  • Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń,
  • Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru,
  • Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta,
  • Biegła znajomość duńskiego (C1),
  • Znajomość angielskiego (min. B2),
  • Świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
Oferujemy:
  • Pakiet relokacyjny: pokrycie kosztów transportu i zakwaterowania przez pierwszy miesiąc,
  • Kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje),
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Międzynarodowe środowisko pracy,
  • Rozwój umiejętności i potencjału,
  • Imprezy integracyjne,
  • Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy,
  • Nowoczesne biuro w Warszawie: wygodne stanowisko, dobra kawa i przyjazna atmosfera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: widziszwszystko sp. z.o.o

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy. Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb. Obsługa posprzedażowa. Wsparcie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: Kajetany, bliskie okolice Warszawy (bardzo nowoczesny zakład produkcyjny) Zakres odpowiedzialności: Wspieranie działu sprzedaży poprzez przygotowywanie ofert i materiałów dla Klientów oraz zapewnienie efektywnej komunikacji w dziale sprzedaży; Obsługa Klientów firmy;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy

wg programu:prowadzenie biura obsługi klienta, udzielanie informacji i kompletowanie spraw,obsługa centali telefonicznej, prowadzenie rejestrów dokumentów przychodzących i wychodzących Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia:...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w ramach Centrum Medycznym Medycyny Rodzinnej LUX MED przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie. W naszej placówce zapewniamy opiekę medyczną zarówno Pacjentom indywidualnym, jak i tym, którzy posiadają abonament w LUX MED. Świadczymy także usługi Podstawowej Opieki Zdrowotnej w ramach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: PPHU NITUS ALUMINIUM Piotr Nowak, Sebastian Nowak s.c.

Zakres zadań: odpowiedzialność za całość zagadnień finansowo- księgowych w ramach grupy spółek sporządzanie i nadzór nad przygotowaniem deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych z elementami kontrolingu, wprowadzanie działań optymalizujących koszty...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: PPHU NITUS ALUMINIUM Piotr Nowak, Sebastian Nowak s.c.

Zakres zadań: odpowiedzialność za całość zagadnień finansowo- księgowych w ramach grupy spółek sporządzanie i nadzór nad przygotowaniem deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych z elementami kontrolingu, wprowadzanie działań optymalizujących koszty...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: PPHU NITUS ALUMINIUM Piotr Nowak, Sebastian Nowak s.c.

Zakres zadań: odpowiedzialność za całość zagadnień finansowo- księgowych w ramach grupy spółek sporządzanie i nadzór nad przygotowaniem deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych z elementami kontrolingu, wprowadzanie działań optymalizujących koszty...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: AMEX

Budowa i obsługa rynku na podległym terenie. Branża budowlana - technika mocowań i wierceń. Wykształcenie wyższe, Prawo jazdy kat. B, Znajomość pakietu office, Doświadczenie jako przedstawiciel handlowy min.1 rok, Znajomość branży budowlanej nie jest wymagana, Kobiety mile widziane.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AMEX

Budowa i obsługa rynku na podległym terenie. Branża budowlana - technika mocowań i wierceń. Wykształcenie wyższe, Prawo jazdy kat. B, Znajomość pakietu office, Doświadczenie jako przedstawiciel handlowy min.1 rok, Znajomość branży budowlanej nie jest wymagana, Kobiety mile widziane.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: AMEX

Budowa i obsługa rynku na podległym terenie. Branża budowlana - technika mocowań i wierceń. Wykształcenie wyższe, Prawo jazdy kat. B, Znajomość pakietu office, Doświadczenie jako przedstawiciel handlowy min.1 rok, Znajomość branży budowlanej nie jest wymagana, Kobiety mile widziane.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: AMEX

Budowa i obsługa rynku na podległym terenie. Branża budowlana - technika mocowań i wierceń. Wykształcenie wyższe, Prawo jazdy kat. B, Znajomość pakietu office, Doświadczenie jako przedstawiciel handlowy min.1 rok, Znajomość branży budowlanej nie jest wymagana, Kobiety mile widziane.