Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office


Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

PRACA 100% ZDALNA

 

Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym. 

Obecnie pracujemy z narzędziami typu: systemy "ticketowe", wiadomości email oraz chat.

W przyszłości zakres usług może być poszerzony o połączenia telefoniczne.

 

Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta?

  • Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej.
  • Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
  • Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy - Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;  
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1-C2);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
  • Cechuje Cię: empatia, umiejętność słuchania i komunikacji;
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać. Podchodzisz do problemów skupiając się na rozwiązaniach.
  • Masz stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia komputera kablem LAN;
  • Szukasz pracy od poniedziałku do piątku i możesz pracować w godzinach 7:00-18:00 (w ramach ośmiogodzinnych zmian);
  • Posiadasz umiejętności obsługi komputera na dobrym poziomie;
  • Wymagane jest dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z KRK.

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako specjaliści i specjalistki ds. obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, PPK, Wczasy pod Gruszą, dofinansowania do okularów korekcyjnych);  
  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce;
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze warto wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard;
  • Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform i programów szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników;
  • Praca odbywa się na sprzęcie przez nas zapewnianym.

 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Medicover Fitness & Gym

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, Wymagane doświadczenie: doświadczenie w obszarze obsługi klienta, Tryb pracy: głównie zmiany popołudniowe oraz praca w weekendy. Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z klientami, sprzedawaj karnety i produkty, informuj o promocjach i zajęciach,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail, Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

Gdańsk Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy. Aktywne...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie podległym zespołem techników dentystycznych, odpowiadając za jego wyniki oraz zaangażowanie planowanie przychodu, zarządzanie budżetem pracowni protetycznych i jego optymalizacją wyznaczanie i realizowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: 4Kraft Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: PORR S.A.

Twoje zadanie Kierowanie realizacją projektów budowlanych oraz nadzór nad ich przebiegiem. Zarządzanie zespołem oraz koordynowanie prac wykonawczych. Opracowywanie i wdrażanie strategii operacyjnych w ramach prowadzonych inwestycji. Pozyskiwanie nowych projektów i rozwijanie współpracy z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA: uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki, pozyskiwanie ofert w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie tabel porównawczych pozyskanych ofert, negocjacje cenowe z dostawcami / podwykonawcami, sporządzanie zleceń i umów handlowych, udoskonalanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

samodzielna obsługa wyznaczonej grupy pracowników prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowej naliczanie list płac, składek ZUS oraz zasiłków przygotowywanie deklaracji ZUS, PIT i PFRON rozliczanie czasu pracy oraz ewidencja różnorodnych umów wprowadzanie i aktualizacja danych w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Nioo Technology Europe Spółka z o. o.

Zakres Obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów B2B i budowanie relacji w Polsce i za granicą. Finalizowanie transakcji oraz realizacja i przekraczanie celów sprzedażowych (KPI). Tworzenie i wdrażanie strategii ekspansji na nowe rynki. Reprezentowanie firmy na targach i wydarzeniach...