Praca: Specjalista / Specjalistka ds. inwestycji


Victaulic jest światowym liderem w dziedzinie mechanicznych rozwiązań do łączenia rur, dostarczając najnowocześniejszych technologii i usług inżynieryjnych, tak aby sprostać najbardziej złożonym wyzwaniom związanym z instalacjami rurowymi na świecie. Nasze produkty są ukrytymi bohaterami wewnątrz najważniejszych i najbardziej prestiżowych konstrukcji na świecie, czyniąc je bezpieczniejszymi, zdrowszymi i bardziej bezpiecznymi. Dzięki ponad stuletniemu pionierskiemu doświadczeniu nadal przesuwamy granice, rewolucjonizując sposób projektowania, instalacji i konserwacji systemów rurowych na całym świecie. Pomagamy klientom w ponad 140 krajach.
Specjalista / Specjalistka ds. inwestycji
Miejsce pracy: Drezdenko
Opis stanowiska:
  • Przygotowywanie, koordynowanie i nadzorowanie realizacji projektów inwestycyjnych
  • Opracowywanie dokumentacji technicznej i inwestycyjnej (wnioski, kosztorysy, harmonogramy, analizy finansowe)
  • Nadzór nad terminowością i prawidłowością realizacji inwestycji zgodnie z przepisami prawa
  • Organizowanie i prowadzenie odbiorów zrealizowanych zadań inwestycyjnych
  • Kontrola i rozliczanie kosztów inwestycji
  • Zbieranie i negocjowanie ofert od firm zewnętrznych
  • Współpraca z wykonawcami, projektantami, inspektorami nadzoru oraz innymi instytucjami
  • Weryfikacja poprawności stosowania i przestrzegania przepisów wewnętrznych spółki przez wykonawców na terenie firmy
  • Ścisła współpraca z działami firmy w celu nadzorowania prowadzonego projektu
  • Udział w opracowywaniu planów inwestycyjnych oraz monitorowanie ich realizacji
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Minimum 2–3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania oraz realizacji projektów inwestycyjnych w firmie produkcyjnej
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Znajomość obsługi MS Office (szczególnie Excel)
  • Umiejętność analizy danych w celu przedstawienia zasadności danego projektu
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
  • Prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
  • Znajomość programu AutoCAD oraz Solidworks na poziomie podstawowym
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego, zamówień publicznych i finansów publicznych
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
  • Elastyczny system czasu pracy
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Wpływ na strategiczne projekty i innowacje
  • Szansa na zdobycie doświadczenia w zarządzaniu projektami
  • Bezpłatna prywatna opieka medyczna
  • Oferta benefitów w ramach programu Benefit System
  • Dofinansowanie do posiłków w programie Smartlunch
  • Dobrowolne ubezpieczenie grupowe
  • Program Polecania Pracownika
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-10-29
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Warunki pracy · praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu, · narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie), · wyznaczone stanowiska do parkowania dla...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Internel sp. z o.o.

Your Role This position is perfect for a hands-on, detail-oriented person who enjoys variety and responsibility. You will be the link between our management, team, and external partners in finance and HR, ensuring everything runs smoothly behind the scenes. What you will do Finance & Administration...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: FAINA LIFESTYLE Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej oraz kompleksowa obsługa pracowników z różnych obszarów, Tworzenie dokumentacji pracowniczej (sporządzanie umów o pracę, aneksów, umów o odpowiedzialności finansowej, świadectw pracy, przygotowywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Natures Produce Sp.z o.o.

Zakres obowiązków Kontrola jakości dostaw, wysyłek i stanów magazynowych owoców i warzyw Sporządzanie raportów z wyników kontroli Udzielanie instrukcji o właściwym sposobie sortowania dla personelu sortowni Sprawdzenie i zatwierdzanie etykiet zgodnie z wymogami klienta Nadzór nad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Natures Produce Sp.z o.o.

Zakres obowiązków Kontrola jakości dostaw, wysyłek i stanów magazynowych owoców i warzyw Sporządzanie raportów z wyników kontroli Udzielanie instrukcji o właściwym sposobie sortowania dla personelu sortowni Sprawdzenie i zatwierdzanie etykiet zgodnie z wymogami klienta Nadzór nad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: WPP Media

Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ISS Polska

Responsibilities Develop and implement sales growth strategies for the industrial segment across Poland. Prepare and present tailored proposals for clients in the area of integrated Facility Management services. Collaborate with central teams on budgets, pricing models, and financial calculations....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Erontrans Sp. z o.o.

Zakres obowiązków Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych Budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z klientami Przygotowywanie spersonalizowanych ofert dopasowanych do potrzeb klienta Prowadzenie negocjacji handlowych i finalizowanie kontraktów Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED​ przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: zarządzanie rozproszonym zespołem konsultantów i koordynatorów – planowanie, motywowanie, rozwój kompetencji, nadzór nad realizacją wskaźników efektywności operacyjnej (KPI)...