Praca: Specjalista / Specjalistka ds. finansowo-księgowych


Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”
Administracja Osiedla „Puławska”
Ogłasza konkurs na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. finansowo-księgowych
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Główne Zadania:
  • Wprowadzanie danych i kontrola poprawności księgowań (w tym systemy S.bit., Perseus).
  • Pełna obsługa rozliczeń płacowych, ZUS i US (w tym obsługa programu Płatnik).
  • Rozliczenia z kontrahentami oraz wystawianie faktur za usługi świadczone przez ADM.
  • Inwentaryzacja sald rachunków bankowych i kasy oraz realizacja przelewów.
  • Przygotowywanie danych niezbędnych do sprawozdań finansowych.
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie (ekonomiczne lub ogólnokształcące).
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w Spółdzielni Mieszkaniowej.
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) oraz prawa pracy.
  • Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy.
  • Komunikatywność.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Stabilność zatrudnienia i świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS).
  • Dobra atmosfera w pracy i dogodny dojazd.
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w SM Mokotów

1. Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”, ul. Balladyny 3C 02-553 Warszawa, KRS0000010365, NIP5250010746, Regon 000489745

2. Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- ul. Balladyny 3C 02-553 Warszawa;
- e-mail: iod@smmokotow.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. 
SSpółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników tylko jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez  6 miesięcy.

6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit aRODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Urząd Gminy Kutno

4.Zadania wykonywane na stanowisku:a) prowadzenie księgowości z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi oraz innymi opłatami niepodatkowymi;b) wystawianie dowodów wpłat do kasy;c) prowadzenie i aktualizacja wykazu osób zalegających w opłatach:d) wykonywanie zadań związanych z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: PREZZO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

wprowadzanie i księgowanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych w programie Comarch ERP Optima,rozliczanie i księgowanie wyciągów bankowych, pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej,pomoc w bieżących pracach biurowych, księgowo-kadrowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Dodane: 2025-12-19
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: ANDRZEJ PRYCZYNICZ ZAKŁAD DRZEWNY "ANDREWPOL"

praca w dziale kadrowo-finansowym, prowadzenie księgowości, kadr, płac i spraw ZUS Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie minimum średnie; obsługa programów...

Dodane: 2025-12-19
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Inżynieria Polska Sp. z o.o.

Kluczowe Zadania: Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości (Spółka i podmioty powiązane) zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i przepisami podatkowymi. Sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji (VAT, CIT, PIT, PPE) i plików JPK. Definiowanie i nadzór nad realizacją polityki...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu

Obsługa sekretariatu, pisanie pism, kontakt z sądami i urzędami, terminowe wypełnianie zobowiązań. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne, kierunek: humanistyczne Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej. Praca na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: HANDEL TRANSPORT PRODUKCJA USŁUGI TOMASZ LASKOWSKI

Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

wg programu stażu;godziny odbywania stażu: 07:45- 15:45;staż realizowany w ramach projektu:Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych realizowana przez Miejski Urząd Pracy w Lublinie (III) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Autokompas-travel Marek Skubik

obsługa klientów biura podrózy Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

1. Zapoznanie się z Regulaminem organizacyjnym GUP.2. Zapoznanie się z ustawą z dnia 20.03.2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.3. Zapoznanie się z procedurami w Dziale Rejestracji, Świadczeń i Archiwizacji.4. Zapoznanie się z systemem rejestracji i ewidencji osób bezrobotnych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: NZOZ ELMED Sp. z o.o.

Praca w biurzeWprowadzanie danych do systemuPraca z programem medycznymPisanie pismPrace związane z pracą w biurze pod dyktando Pana PrezesaPraca jednozmianowa 6-14Wynagrodzenie miesięczne +premie uznanioweKontakt z pracodawcą telefoniczny 572580044 lub osobisty Wymagania konieczne:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: HMB ZAKŁAD MECHANICZNY MGR INŻ. HENRYK BARZYCKI

Jesteśmy firmą projektującą i produkującą maszyny i urządzenia do produkcji opakowań kartonowych. Na rynku istniejemy od ponad 35 lat.Zakres obowiązków:Organizacja administracyjna biura, współpraca z biurem księgowym oraz wsparcie obsługi kadrowej, kontrola nad prawidłowym obiegiem...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: INNOMAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych Spółki w zakresie podstawowej obsługi kadrowej, zarządzania korespondencją - prowadzenie kancelarii, pomoc w redagowaniu dokumentacji produktowej (instrukcji obsługi), inne prace administracyjne - wsparcie dyrektora zarządzającego...