Praca: Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych



Muzeum Warszawy ogłasza nabór na stanowisko:


Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych


Dział Administracyjno-Serwisowy


Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

Nr Ref.: SA_4.AS_2025

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, cenisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie!

Zakres obowiązków:
  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum
  • przygotowywanie projektów umów na usługi pozostające w gestii Działu Administracyjno-Technicznego (wynajem, dostawy, ubezpieczenia)
  • prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie dotyczącym ww. umów
  • bieżący nadzór nad realizacją umów z zakresu zadań realizowanych przez Dział Administracyjno-Serwisowy
  • przygotowywanie wniosków zakupowych dotyczących ww. umów
  • sporządzanie informacji, sprawozdań o stanie majątku i czynnościach związanych z jego utrzymaniem
  • koordynowanie i odpowiedzialność za administracyjne przygotowanie imprez organizowanych w siedzibie głównej Muzeum oraz współpraca w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi
  • prowadzenie rejestru wyposażenia Muzeum, w tym środków trwałych (w porozumieniu z Działem Finansów i Księgowości)
  • opisywanie faktur za dostawy, wynajem ubezpieczenia oraz inne usługi realizowane z budżetu Działu Administracyjno-Technicznego
  • koordynowanie i odpowiedzialność za bieżące usuwanie zgłaszanych usterek, awarii serwisom technicznym
  • prowadzenie wszelkich spraw dot. eksploatacji nieruchomości zajmowanych przez Muzeum
Nasze wymagania niezbędne:
  • wykształcenie średnie
  • min. 3 lata stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • znajomość procedur udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
  • obsługa komputera: MS Office - Word, Excel; Internet
  • dobra organizacja i planowanie pracy własnej
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
  • wykształcenie wyższe na kierunku technicznym
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • znajomość procedur udzielania zamówień publicznych
  • znajomość specyfiki pracy w sektorze publicznym
  • komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, wysoka kultura osobista, rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • doświadczenie we współpracy z podmiotami realizującymi wspólne zamówienia publiczne (mile widziana znajomość zasad działania Warszawskiej Grupy Zakupowej);
  • Przygotowywanie wkładu merytorycznego do postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności dotyczących: świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej, dostarczania paliwa gazowego.
Co oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo, w pełnym wymiarze czasu pracy
  • wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto 6 000 – 7 200 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
  • świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych
  • darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m. st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Muzeum Warszawy, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.

Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”)


1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m. st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, REGON: 016387044, NIP: 5251290392. Z Administratorem może się Pani / Pan skontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres naszej siedziby.
2. Inspektor Ochrony Danych powołany przez Administratora nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych.
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem adresu e-mail: dane.osobowe@muzeumwarszawy.pl.
3. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w następujących celach oraz w oparciu o następujące podstawy prawnej:
1) w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych objętych 221 Kodeksu Pracy) prowadzonego przez Muzeum na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędności przetwarzania do wykonania umowy o pracę, której jest Pani / Pan stroną, lub do podjęcia działań na Pani / Pana żądanie, przed zawarciem umowy o pracę;
2) w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody - w celu realizacji procesu rekrutacji (w zakresie danych osobowych nieobjętych art. 221 Kodeksu Pracy), prowadzonego przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani / Pana zgody;
3) w przypadku wyrażenia uprzedniej zgody – w celu uczestnictwa przez Panią / Pana w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prowadzonych przez Muzeum, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani / Pana zgody;
4) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń, jeżeli będą one dotyczyć zatrudnienia, na podstawie6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub przez stronę trzecią;
4. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych są podmioty, którym Administrator zleca wykonanie czynności,
z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające). Zgodnie z obowiązującym prawem Administrator może przekazywać dane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (np. doradcom, audytorom, podmiotom świadczącym usługi IT) oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów (np. sądy, organy ścigania) – na podstawie posiadającego podstawę prawną żądania.
5. Pani / Pana dane osobowe nie są przekazywane ani do Państw Trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), ani do organizacji międzynarodowych.
6. Dane przetwarzane będą w przypadku:
1) osób, które zostały zatrudnione, przez cały okres zatrudnienia;
2) osób, które nie zostały przyjęte do pracy,  przez okres 3 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego;
3) osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych postępowań rekrutacyjnych, przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym była wyrażona zgoda lub do momentu wycofania zgody (jeśli wycofanie nastąpi wcześniej);
4) przetwarzania danych osobowych na podstawie uprzednio wyrażonej zgody – do momentu wycofania zgody;
a po tych okresach do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
7. Posiada Pani / Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz, z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
8. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W związku z tym, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora Administrator nie będzie ich dłużej przetwarzać we wskazanym celu, jeżeli Pani/Pan wniesie sprzeciw wobec takiego przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wnieść bezpłatnie sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją, w której się Pani/Pan znalazła/ł.
10. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych określonych w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia) jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacji. Podanie przez Panią / Pana innych danych osobowych jest dobrowolnei pozostaje bez wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
12. Pani/Pana dane osobowe bez wyrażenia odrębnej zgody nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
w tym w oparciu o profilowanie.
13. Więcej informacji na temat sposobu realizacji Pani/Pana praw, określonych powyżej, może Pani/Pan uzyskać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych w sposób określony w ust. 1 i 2.
14. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Wsparcie zespołu administracyjnego i działów operacyjnych w codziennych zadaniach Pomoc przy organizacji spotkań wewnętrznych i wydarzeń firmowych Uzupełnianie i porządkowanie dokumentacji administracyjnej Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, skanery, kserokopiarki) Współpraca...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Jeżeli masz doświadczenie administracyjne, lubisz pracę zespołową i chcesz mieć wpływ na wizerunek Uczelni, dołącz do naszego zespołu! Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji. Poszukujemy osoby na stanowisko Starszego referenta ds. administracyjnych w Biurze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Sport

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów. Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy. Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej. Wspieranie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie dokumentacji studenckiej. Zapełnianie grup na zajęcia oraz seminaria. Tworzenie protokołów elektronicznych. Rozliczanie sesji egzaminacyjnej. Przygotowanie programów studiów. Obsługa wniosków studenckich. Przygotowanie i wysyłka korespondencji. Organizacja egzaminów...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Trenkwalder

Twój zakres obowiązków: nadzór nad pracownikami działu rachunkowości, kontrola przestrzegania procedur i poprawności zapisów księgowych, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym, międzyokresowe rozliczenia kosztów, rezerwy wraz z operacjami w walutach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Realizacja obowiązków wynikających z przepisów Rozporządzenia w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 1997 nr 109 poz. 704 z późn. zm.). Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Inicjowanie i koordynowanie działań na rzecz poprawy warunków BHP i PPOŻ oraz budowanie kultury...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...