Praca: Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i kancelaryjnych


Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i kancelaryjnych
Miejsce pracy: Warszawa

Biuro Polskiej Komisji Akredytacyjnej
poszukuje pracownika/-ów, na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i kancelaryjnych

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żurawia 32/34
Wymiar etatu: pełny

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności:
  • Bieżąca obsługa Sekretariatu Biura PKA, w tym dbałość o prawidłowy obieg dokumentów,
  • Kompleksowa obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, w tym w systemie elektronicznego obiegu dokumentów EZD RP,
  • Prowadzenie rejestrów wewnętrznych,
  • Obsługa systemów urzędowych, jak np. ePUAP, e-doręczenia,
  • Obsługa spotkań i delegacji kadry zarządzającej,
  • Prowadzenie korespondencji prowadzonej przez kadrę zarządzającą,
  • Kompletowanie dokumentacji podlegającej archiwizacji,
  • Współpraca z członkami i ekspertami PKA,
  • Współpraca i wsparcie zespołu wdrożeniowego EZD RP, w tym w szczególności administratora merytorycznego systemu EZD RP, w sprawach dotyczących wdrożenia i bieżącego działania systemu EZD RP,
  • Udział w opracowaniu regulacji wewnętrznych, materiałów szkoleniowych, szablonów dokumentów, instrukcji i innych dokumentów związanych z wdrożeniem i działaniem systemu EZD RP,
  • Wsparcie użytkowników końcowych w obsłudze systemu EZD RP, rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą obsługą systemu,
  • Monitorowanie poprawności działania systemu EZD RP, współpraca z administratorem technicznym, inicjowanie zmian w systemie,
  • Inicjowanie zmian w regulacjach wewnętrznych mających na celu przygotowanie i funkcjonowanie Biura PKA w trakcie wdrożenia oraz po wdrożeniu systemu EZD RP.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się̨ po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.


Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie średnie, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
  • Doświadczenie zawodowe w pracy z systemami elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD), praktyczna znajomość w zakresie wdrażania, utrzymania i obsługi systemu EZD,
  • Biegła umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego, umiejętność analizowania, poprawnego formułowania i redagowania tekstów oraz pism urzędowych, przygotowywania dokumentów wewnętrznych (instrukcji, zarządzeń itp.),
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Samodzielność w zakresie przydzielonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy kreatywność, sumienność,
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących zarządzania dokumentacją (w tym elektroniczną),
  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów kancelaryjno-archiwalnych,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Zdolność do wykonywania zadań pod presją czasu.
Mile widziane:
  • Dobra znajomość przepisów Prawa o szkolnictwie wyższym i nauce,
  • Wiedza nt. zakresu funkcjonowania Polskiej Komisji Akredytacyjnej,
  • Biegła umiejętność obsługi komputera (środowisko Office 365),
  • Kandydat powinien spełniać wymagania określone w Kodeksie Etyki PKA, dostępnym do pobrania,
  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o takiej znajomości,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.


Terminy i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć do: dnia 20 czerwca 2025 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do Biura


Miejsce składania dokumentów:

Biuro Polskiej Komisji Akredytacyjnej, Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa (z dopiskiem na kopercie "ogłoszenie o pracę"). Dopuszcza się możliwość złożenia aplikacji za pośrednictwem aplikuj szybko.


Rekomendujemy przesyłanie oświadczenia o posiadanym obywatelstwie zamiast kopii dokumentu potwierdzającego obywatelstwo
. Oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza

przysięgłego.
Biuro PKA zastrzega sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną̨ zniszczone komisyjnie.

Dodatkowe informacje: można uzyskać pod nr telefonu.

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Twoje zadania: Zarządzanie korespondencją i dokumentacją (porządkowanie, archiwizacja) Wystawianie faktur oraz współpraca z działem księgowym Organizacja spotkań Zarządu i przygotowanie niezbędnych materiałów Pomoc w planowaniu i monitorowaniu budżetu Wsparcie kadrowe: obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Twoje zadania: Zarządzanie dokumentacją (korespondencja, archiwizacja, organizacja) Tłumaczenie pism i materiałów PL ↔ EN Wsparcie Zarządu: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów, kontakt z partnerami zagranicznymi Udział w usprawnianiu procesów wewnętrznych i procedur...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Wirtualna Planeta sp. z o.o.

zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową (w tym archiwizacja, organizacja), tłumaczenie dokumentów PL ↔ EN, bieżąca współpraca z Zarządem: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów, kontakt z partnerami zagranicznymi, udział w tworzeniu i usprawnianiu wewnętrznych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Wirtualna Planeta sp. z o.o.

zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową, w tym archiwizowanie i organizowanie dokumentów, wystawianie faktur oraz bieżąca współpraca z działem księgowości, współpraca z Zarządem, wsparcie w organizacji spotkań oraz przygotowywaniu materiałów, wsparcie w zarządzaniu i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość KAMSOFT...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 Obowiązki: Rozliczanie wynagrodzeń, uwzględniając absencje takie jak urlopy czy chorobowe, kontrola obecności oraz dodatków i korekt płacowych. Przygotowywanie list płac do wypłaty, zarządzanie dokumentacją płacową i rozrachunkami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obliczanie i rozliczanie wynagrodzeń z uwzględnieniem wszystkich zdarzeń mających wpływ na wynagrodzenia – różnego rodzaju absencji: urlopy, chorobowe, zasiłki, opieka, obecności usprawiedliwione i nieusprawiedliwione,...