Praca: Specjalista / Specjalistka ds. administracji - Recepcjonista / Recepcjonistka


Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.

Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.

Specjalista / Specjalistka ds. administracji - Recepcjonista / Recepcjonistka
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 17/25
Zadania:
  • Obsługa RECEPCJI oraz odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biura;
  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji firmowej, prowadzenie ewidencji w zakresie poczty wychodzącej i przychodzącej, pism, uchwał, zarządzeń, umów z kontrahentami;
  • Obsługa gości oraz spotkań firmowych (przygotowanie sali oraz niezbędnego wyposażenia);
  • Dbałość o porządek i estetykę recepcji, przestrzeni biurowej oraz pomieszczeń socjalnych;
  • Nadzór i współpraca z firmami zewnętrznymi (serwis sprzątający, administracja budynku, serwisy urządzeń biurowych), koordynacja bieżących spraw biurowych;
  • Zapewnienie stałej dostępności artykułów biurowych, spożywczych i gospodarczych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania biura;
  • Odpowiedzialność za utrzymanie sprzętu biurowego w stanie gotowym do użytku;
  • Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie ubezpieczenia majątkowego i OC;
  • Koordynacja przygotowywania stanowisk pracy dla nowych pracowników biura;
  • Wsparcie pracowników w organizacji wyjazdów służbowych;
  • Współpraca z Zarządem oraz poszczególnymi działami firmy.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok;
  • Minimum średnie wykształcenie (jesteśmy również otwarci na osoby w trakcie studiów);
  • Biegłość w obsłudze programów pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
  • Bardzo dobra umiejętność samoorganizacji i priorytetyzacji zadań;
  • Dokładność, odpowiedzialność i samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków;
  • Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne;
  • Dyskrecja i odpowiedzialność w zarządzaniu dokumentami;
  • Mile widziane prawo jazdy kat B;
  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie zasadnicze oraz premię kwartalną;
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportową - na preferencyjnych warunkach;
  • Zniżki na produkty firmowe;
  • Przyjazne środowisko, w którym stawiamy na wartości takie jak: szacunek, współpraca, zaangażowanie, odpowiedzialność oraz uczciwość;
  • Wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.



Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Diabetyk24 sp. z o.o. z siedzibą w Opacz-Kolonia (05-816) przy ul. Szyszkowej 51, kontakt rodo@diabetyk24.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.diabetyk24.pl w zakładce Polityka prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: WPIP Construction Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dawniej Wielkopolskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Przemysłowej Sp. z o.o. Sp. k.)

Zakres obowiązków: pozyskiwanie danych od podmiotów zewnętrznych; agregacja i wstępna analiza danych; utrzymanie bazy danych i kontrola danych; sporządzanie raportów; wykonywanie prac biurowych; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzór nad obiegiem dokumentów Zapewnienie płynności przepływu informacji wewnątrz organizacji Współpraca w zakresie obsługi księgowo-kadrowej Przygotowywanie prezentacji Realizacja wyznaczonych zadań i celów Znajomość MS Office Dobra organizacja pracy Umiejętność ustalania...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO,...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat Bieżące odpowiadanie na zapytania klientów – wsparcie klienta w rozwiązaniu problemów i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

- segregacja dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie faktur,- ewidencja wydatków budżetowych,- przygotowywanie przelewów bankowych,- analiza rozrachunków z kontrahentami,- przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych,- sporządzanie deklaracji z podatku od...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy. Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów. Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przepisów prawa...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych. Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy. Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Praca na terenie całej Polski Zadania: Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Pozyskiwanie nowych klientów Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz handlowcami wewnętrznymi Ścisła...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy

prowadzenie dokumentacji sekretariatu (księgi uczniów, księgi ewidencji dzieci) zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie spraw uczniowskich,obsługa kadrowa pracowników szkoły,przygotowanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej,archiwizacja dokumentów na danym...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Prowadzenie tabel, zakup biurowych materiałów i środków czystości, wysyłka i odbiór przesyłek kurierskich, prace pomocnicze związane z naliczaniem godzin zatrudnionych pracowników, odpowiedzialność za magazyn biurowy.Praca na czas określony]: 365 dniUmowa zlecenie, ilość godzin pracy...