Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktami


Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktami
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów.
  • Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy.
  • Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej.
  • Wspieranie Klienta w obsłudze systemów Self-service.
  • Dbanie o aktualność i kompletność bazy danych Użytkowników zgodnie z wytycznymi RODO.
  • Dbanie o aktualność i kompletność danych Klientów Korporacyjnych.
  • Ścisła współpraca z Pionem Sprzedaży.
Poszukujemy osób:
  • Z doświadczeniem w pracy administracyjnej z dokumentami (faktury, umowy, aneksy), która uzupełniała dane w systemie i miała kontakt z wewnętrznymi działami firmy – np. sprzedażą.
  • Znających język angielski na poziomie min. B1.
  • Znających pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Wykazujących się samodzielnością, dokładnością i zaangażowaniem w realizację powierzonych zadań.
  • Komunikatywnych, z wysoką kulturą osobistą i umiejętnością współpracy w zespole.
  • Z bardzo dobrą organizacją pracy własnej, umiejętnością ustalania priorytetów oraz cierpliwością.
  • Posiadających postawę prokliencką i chęć niesienia wsparcia innym.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. ​
Oferujemy:
  • Otrzymasz stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.
  • Praca w trybie hybrydowym po 3 miesiącach (min. 8 dni w miesiącu w biurze).
  • Proponujemy stałe godziny pracy poniedziałek – piątek 8:00 – 16:00 lub 9:00 – 17:00. 
  • Grafik ustalisz z 2 tyg. wyprzedzeniem z menadżerką, w oparciu o twoją dostępność, jak i zespołu.
  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające.
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych.
  • Benefity m.in. preferencyjne warunki zakupu​ prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej.
  • Program poleceń wewnętrznych od pierwszego dnia pracy – otrzymasz premię za skuteczne polecenia znajomych do pracy.
  • Zniżki produktów oferowanych przez marki Medicover.
  • Zdobędziesz doświadczenie w branży, której misją jest promowanie zdrowego stylu życia ​.​
Etapy rekrutacji​:
  • Analiza CV
  • Rozmowa telefoniczna z rekruterem
  • Spotkanie zdalne z bezpośrednim przełożonym i rekruterem
  • Decyzja​
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Wsparcie zespołu administracyjnego i działów operacyjnych w codziennych zadaniach Pomoc przy organizacji spotkań wewnętrznych i wydarzeń firmowych Uzupełnianie i porządkowanie dokumentacji administracyjnej Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, skanery, kserokopiarki) Współpraca...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MUZEUM WARSZAWY

Dział Administracyjno-Serwisowy Jeśli jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, cenisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum przygotowywanie projektów umów na usługi pozostające w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Jeżeli masz doświadczenie administracyjne, lubisz pracę zespołową i chcesz mieć wpływ na wizerunek Uczelni, dołącz do naszego zespołu! Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji. Poszukujemy osoby na stanowisko Starszego referenta ds. administracyjnych w Biurze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie dokumentacji studenckiej. Zapełnianie grup na zajęcia oraz seminaria. Tworzenie protokołów elektronicznych. Rozliczanie sesji egzaminacyjnej. Przygotowanie programów studiów. Obsługa wniosków studenckich. Przygotowanie i wysyłka korespondencji. Organizacja egzaminów...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Trenkwalder

Twój zakres obowiązków: nadzór nad pracownikami działu rachunkowości, kontrola przestrzegania procedur i poprawności zapisów księgowych, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym, międzyokresowe rozliczenia kosztów, rezerwy wraz z operacjami w walutach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Realizacja obowiązków wynikających z przepisów Rozporządzenia w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 1997 nr 109 poz. 704 z późn. zm.). Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Inicjowanie i koordynowanie działań na rzecz poprawy warunków BHP i PPOŻ oraz budowanie kultury...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Przygotowywanie kosztorysów na podstawie dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych. Ocalanie przedmiarów prac i ocena kosztów. Współpraca i negocjacje z dostawcami oraz utrzymanie relacji z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne (preferowane Inżynieria...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...