Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktami (Kontrakty Sportowe)


Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktami (Kontrakty Sportowe)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów.
  • Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy.
  • Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej.
  • Wspieranie Klienta w obsłudze systemów Self-service.
  • Dbanie o aktualność i kompletność bazy danych Użytkowników zgodnie z wytycznymi RODO.
  • Dbanie o aktualność i kompletność danych Klientów Korporacyjnych.
  • Ścisła współpraca z Pionem Sprzedaży.
Poszukujemy osób:
  • Z doświadczeniem w pracy administracyjnej z dokumentami (faktury, umowy, aneksy), która uzupełniała dane w systemie i miała kontakt z wewnętrznymi działami firmy – np. sprzedażą.
  • Znających pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Wykazujących się samodzielnością, dokładnością i zaangażowaniem w realizację powierzonych zadań.
  • Komunikatywnych, z wysoką kulturą osobistą i umiejętnością współpracy w zespole.
  • Z bardzo dobrą organizacją pracy własnej, umiejętnością ustalania priorytetów oraz cierpliwością.
  • Posiadających postawę prokliencką i chęć niesienia wsparcia innym.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i j. angielski będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Pracę w ramach umowy na zlecenie.​
  • Pracę od poniedziałku do piątku, po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej (min. 8 dni w miesiącu pracy z biura).
  • Kompleksowe wdrożenie stanowiskowe poprzez szkolenie i wsparcie Buddiego (okres wdrożeniowy 100% stacjonarnie)
  • Zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych,
  • Zdobędziesz kompetencje z zakresu zarządzania systemami i obsługi Klienta firmowego,
  • Będziesz częścią zgranego zespołu, nastawionego na współpracę w miłej atmosferze,
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych,
  • Możesz korzystać z benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
  • Program poleceń wewnętrznych – otrzymasz premię za skuteczne polecenia znajomych do pracy,
  • Możesz także skorzystać ze zniżek oferowanych przez marki Medicover.​​
Etapy rekrutacji​:
  1. Analiza CV
  2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem
  3. Spotkanie zdalne z bezpośrednim przełożonym i rekruterem
  4. Decyzja​
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Centrum Zdrowia Psychicznego dla dorosłych, Konstancin-Jeziorna

Opis stanowiska Centrum Zdrowia Psychicznego dla powiatu piaseczyńskiego zlokalizowane w Konstancinie-Jeziornej zatrudni Specjalistę ds. administracyjnych . Umożliwiamy nabywanie doświadczenia zawodowego podczas pracy w zespole najlepszych specjalistów i możliwość dalszego rozwoju...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Uniwersytet Medyczny

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: współpraca z opiekunami roku z zakresie planowania rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzenie zmian na stronę Wydziału, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Gdynia

Koordynacja dokumentacji pracowniczej Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na badania, Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu

Inspektor kadrowo‑płacowy zajmuje się prowadzeniem spraw pracowniczych i wynagrodzeń – od dokumentacji kadrowej po rozliczenia płacowe i obowiązki wobec ZUS oraz urzędu skarbowego. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Uprawnienia: Efektywna komunikacja Uprawnienia:...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: POLANGLO SP. Z O.O.

Opis kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego nadzorowanie procesów sprzedaży online (m.in. kontakt z klientem, obsługa zamówień i płatności), bieżące rozwijanie oferty sklepu oraz jej prezentacji na stronie sklepu, aktualizowanie oferty produktowej, w tym także obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Amazon

Description At Amazon, we believe that every day is day 1. A day to take the first step. A day to face new challenges. Its your day to be part of something big. A day to put your ideas into action. The role is based in a fulfillment center where we handle a rapid turnover of goods, picking, packing...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Audiostacja sp. z o.o.

Zakres obowiązków: opieka nad klientami B2B (sklepy muzyczne, foto/video, komputerowe, Hi-Fi, gaming, sieci handlowe) codzienna, aktywna współpraca z odbiorcami w całej Polsce realizacja planów sprzedażowych i działań ekspansyjnych wizyty handlowe u klientów i budowanie relacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

+ teren (w zależności od potrzeb) Zakres obowiązków: Wsparcie dealerów w osiąganiu celów sprzedażowych, Doradztwo, planowanie oraz monitorowanie wyników, Budowanie i utrzymywanie relacji ze zespołami sprzedaży, Wdrażanie strategii marki w zakresie działań sprzedażowych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

Co będzie należeć do Twoich zadań: Zarządzanie pracą i budżetem Biura Teleinformatyki Nadzór nad infrastrukturą IT i systemami informatycznymi Wsparcie Zarządu w podejmowaniu decyzji strategicznych dotyczących rozwoju technologii, w tym analiza potrzeb biznesowych oraz rekomendowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.

Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych rozliczanie utargów kasjerskich uzgadnianie rozliczenia różnych form płatności (gotówka/karty/bony) zgłaszanie reklamacji rozliczenia kart płatniczych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: współpraca z istniejącą siecią sprzedaży i nadzorowanie procesów handlowych, aktywne poszukiwanie klientów B2B w zakresie OZE / GE, doradztwo techniczne i energetyczne w segmencie elektrowni fotowoltaicznych, opracowywanie kosztorysów, uczestnictwo w odbiorach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości...