Praca: Specjalista / Specjalistka ds. administracji i gospodarki biurowej


AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i gospodarki biurowej
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska
  • Zarządzanie i utrzymanie floty pojazdów służbowych.
  • Obsługa transportu dokumentów, sprzętu i osób w firmie.
  • Kontrola i utrzymanie infrastruktury biurowej, organizacja napraw i drobnych prac konserwacyjnych.
  • Wyposażanie stanowisk pracy i organizacja zakupów biurowych.
  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji, współpraca z dostawcami i serwisami.
  • Wsparcie organizacyjne pracowników i pomoc przy wydarzeniach firmowych.
Wymagania
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Podstawowa wiedza techniczna.
  • Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i komunikatywność.
Oferujemy
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, praca jednozmianowa w elastycznych godzinach.
  • Narzędzia i materiały niezbędne do pracy.
  • Szkolenia zawodowe i rozwój kompetencji.
  • Prywatna opieka medyczna i możliwość rozszerzenia pakietu dla rodziny.
  • Dofinansowanie kart sportowych i ubezpieczenia grupowego.
  • Fundusz socjalny na wypoczynek, okulary i wydarzenia kulturalne.
  • Dogodna lokalizacja blisko komunikacji miejskiej.
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. administracji i gospodarki biurowej, mazowieckie / Warszawa ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-294), ul. Zielone Zacisze 11B.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub na adres siedziby administratora.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności od tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy publiczne i inne podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
  5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez 6 miesięcy od czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach – przez 12 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.
  9. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Przygotowywanie ofert przetargowych, wykonywanie prac administracyjno-biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: Wymagania: wykształcenie wyższe: ekonomia, prawo; umiejętność obsługi komputera, umiejętność...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lipsku

wg programu stażu Wymagania inne:


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w wyborze akcesoriów kawowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

What will you do? respond to calls from German-speaking customers, help with repairs, warranties, parts and minor defects, look for solutions remotely (so that the service technician can have a rest), match products to customers in response to their needs, work with a CRM system - great if you are...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Fundacja Sustinae

Obowiązki: Wsparcie operacyjne biura Prace porządkowe w dokumentacji Proste zadania administracyjne Wprowadzenie w działalność instytucji Profil kandydata: Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) Status: bezrobotny, poszukujący pracy lub nieaktywny zawodowo Wykształcenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Fundacja Sustinae

Obowiązki: Wsparcie operacyjne biura Prace porządkowe w dokumentacji Proste zadania administracyjne Wprowadzenie w działalność instytucji Profil kandydata: Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) Status: bezrobotny, poszukujący pracy lub nieaktywny zawodowo Wykształcenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Fundacja Sustinae

Obowiązki: Wsparcie operacyjne biura Prace porządkowe w dokumentacji Proste zadania administracyjne Wprowadzenie w działalność instytucji Profil kandydata: Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) Status: bezrobotny, poszukujący pracy lub nieaktywny zawodowo Wykształcenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Fundacja Sustinae

Obowiązki: Wsparcie operacyjne biura Prace porządkowe w dokumentacji Proste zadania administracyjne Wprowadzenie w działalność instytucji Profil kandydata: Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) Status: bezrobotny, poszukujący pracy lub nieaktywny zawodowo Wykształcenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Fundacja Sustinae

Obowiązki: Wsparcie operacyjne biura Prace porządkowe w dokumentacji Proste zadania administracyjne Wprowadzenie w działalność instytucji Profil kandydata: Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (min. do 04.2026) Status: bezrobotny, poszukujący pracy lub nieaktywny zawodowo Wykształcenie...