Praca: Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu


Przedsiębiorstwo Remontowo - Usługowe ”MEGA – REM” Sp. z o.o. – firma świadcząca usługi remontowe oraz modernizacyjne dla przemysłu energetycznego poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu
Miejsce pracy: Kraków

 

Twój zakres obowiązków:
  • Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy
  • Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych wydarzeń z udziałem Prezesa Zarządu.
  • Obsługa Korespondencji: Monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz tradycyjną, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów.
  • Przygotowywanie Prezentacji i Raportów: Opracowywanie prezentacji, raportów, notatek oraz innych dokumentów na potrzeby Prezesa Zarządu.
  • Przygotowywanie materiałów zleconych przez Prezesa Zarządu do wysyłki dla Rady Nadzorczej
  • Obsługa organizacyjno- administracyjna Rady Nadzorczej
  • Koordynacja Zadań: Współpraca z innymi działami firmy w celu koordynacji działań związanych z realizacją projektów i inicjatyw strategicznych.
  • Obsługa Gości: Zapewnienie profesjonalnej obsługi gości odwiedzających biuro oraz organizacja spotkań biznesowych.
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość Języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem i priorytetami.
  • Silne umiejętności komunikacyjne oraz wysoki poziom dyskrecji i zaufania.
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu.
  • Miła aparycja
To oferujemy:
  • Pracę w stabilnej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się Spółce
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe.
  • Miłą i profesjonalną atmosferę w zespole.
Zgodnie z  art.  13  ust.  1  i  2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego  i  Rady  (UE) 2016/679  z  27.04.2016  r.  w  sprawie ochrony osób fizycznych w  związku z  przetwarzaniem danych osobowych i  w  sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, niniejszym informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PRU MEGA-REM Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (ul. Ciepłownicza 1, 31-587 Kraków) telefon 12 644-51-19

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego procesu rekrutacyjnego.

3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji i w terminie 3 miesięcy po jej zakończeniu.

4) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia oraz prawo wniesienia sprzeciwu.

5) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

6) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.

7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Cermag Construction Sp. z o.o.

Lokalizacja - Wrocław Czego oczekujemy: samodzielności i umiejętności organizacji pracy własnej sumiennego i rzetelnego podejścia do pracy komunikatywności obsługi komputera i znajomości programów MS Office prawo jazdy kat. B Co będzie należeć do Twoich obowiązków: obsługa...

Dodane: 2024-10-29
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Adamowscy Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...

Dodane: 2024-10-25
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.

Opis stanowiska obsługa sekretariatu Zarządu Spółki i efektywne wsparcie Zarządu Spółki w codziennej pracy, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby Zarządu, koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji na potrzeby Zarządu,...

Dodane: 2024-10-24
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: NES Fircroft

Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu Organizacja...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Ziko Apteka Sp. z o.o.

Do naszego zespołu poszukujemy farmaceutów z pasją i zamiłowaniem, dla których misją jest niesienie pomocy i wsparcie Pacjentów. Wymagania: Wykształcenie wyższe farmaceutyczne Uprawnienia do pracy na stanowisku kierownika Otwartość na Pacjenta i troska o jego zdrowie Umiejętność...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: A-Staffing Construction

Zakres obowiązków: Nadzór nad jakością i terminowością realizacji projektów budowlanych, Bezpośrednie zarządzanie dorywczo-ciesielskimi oraz ekipami budowlanymi, Sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji technicznej, Dokumentowanie postępów i prowadzenie dzienników budowy, Raportowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Victor Energy Sp.zo.o.

Poszukujemy doświadczonego Rekrutera / HR Business Partnera do dynamicznie rozwijającej się firmy w branży elektroenergetycznej. Jeśli znasz lub jesteś gotów/a poznać specyfikę branży, pracę w projektach budowlanych oraz zasady oddelegowania, a także pragniesz mieć realny wpływ na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ManpowerGroup

Do Twoich zadań będzie należało: Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej dostosowanej do celów firmy Wdrożenie i koordynacja planu marketingowego, dbając o jego terminową realizację Prowadzenie działań marketingowych, zwiększających rozpoznawalność marki i zaangażowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: POLMED S.A.

Warunki współpracy pełen etat umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt mile widziani studenci Wymagania: Dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę Umiejętność pracy zespołowej, empatia, odporność na stres, elastyczność, samodzielność. Miłe usposobienie i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Dr Gerard Sp. z o.o.

Główne zadania: kontrola i rejestracja dostaw pobieranie prób i wykonywanie analiz surowców i opakowań, półfabrykatów oraz wyrobów gotowych kontrola jakości półfabrykatów i wyrobów w toku produkcji badania przechowalnicze wyrobów kontrola higieniczna obszaru produkcji oraz magazynów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie opłat za usługi wodne, udział przy opracowywaniu wytycznych, instrukcji, wzorów dokumentów służących...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Cermag Construction Sp. z o.o.

Lokalizacja - Wrocław Czego oczekujemy: samodzielności i umiejętności organizacji pracy własnej sumiennego i rzetelnego podejścia do pracy komunikatywności obsługi komputera i znajomości programów MS Office prawo jazdy kat. B Co będzie należeć do Twoich obowiązków: obsługa...