Praca: Specjalista ds. zarządzania kontraktami


Ogłoszenie numer: 9897589, z dnia 2025-05-30

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. zarządzania kontraktami

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • Planowanie i nadzór wykonania usług zgodnie z umowami banku
  • Obsługa reklamacji i rozliczanie kontraktów
  • Kontakt z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, przygotowywanie raportów
  • Sporządzanie pism i wniosków urzędowych w obszarze nieruchomości
  • Opiniowanie procesów zakupowych związanych z kontraktami
  • Współpraca z koordynatorami umów centralnych i zespołem
  • Praca w aplikacjach bankowych

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta
  • Biegła znajomość MS Office
  • Umiejętności negocjacyjne i organizacyjne
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych
  • Dokładność, komunikatywność i proaktywność
  • Mile widziana znajomość administracji nieruchomościami

Oferujemy

  • Elastyczny model pracy
  • System premiowy za realizację celów
  • Preferencyjne warunki produktów Grupy Kapitałowej
  • Kafeteryjny pakiet benefitów (opieka medyczna, Multisport, dofinansowanie wakacji)
  • Rozbudowane programy szkoleniowe i ścieżki rozwoju
  • Dodatkowe dni wolne i wsparcie well‑being (opieka LuxMed, stomatologia, karty sportowe)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Multi Parts Poland sp. z o.o.

Manage and maintain assigned customer accounts. Prepare, check and enter data into the ERP/Financial system for operations including: Customer Purchase Orders Purchase Orders to Suppliers Receipt of Products Purchase Invoices Customer Invoices E-commerce reports ASNs Resolve customer concerns...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera. Wymagania: Posiadają...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Miejsce pracy: Katowice, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7 (obszar działania woj. śląskie) Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: pozyskiwanie klientów oraz nawiązywanie z nimi relacji handlowych, zarządzanie relacjami z klientami, przygotowanie oferty i dokumentacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Celon Pharma S.A.

Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów RX wśród lekarzy i farmaceutów Osiąganie i raportowanie wskaźników sprzedażowych Analiza potrzeb rynku i przygotowanie rekomendacji produktowych Nawiązywanie partnerstw i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami Współtworzenie pozytywnego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SCS Expert Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Obsługa i nadzór nad systemem zarządzania projektami konsultingowymi Przygotowywanie finansowych rozliczeń, raportów oraz prezentacji Koordynowanie przepływu informacji i dokumentów w dziale Współpraca międzydziałowa oraz z klientami, zwłaszcza w obszarze finansowym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: SIM Opolskie Południe

wsparcie przy prowadzeniu dokumentacji projektowej i realizacyjnej, przygotowywanie zestawień, raportów i harmonogramów, współpraca z projektantami, wykonawcami i instytucjami, udział w przetargach: tworzenie zapytań i analiza ofert, pomoc w rozliczaniu kontraktów i weryfikacja dokumentów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Melle Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Tworzenie i rozwijanie treści wideo na media społecznościowe. Zarządzanie kanałami marki online. Współpraca z zespołem przy produkcji filmów. Wymagania: Rozpoczęte lub ukończone studia wyższe. Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym. Umiejętność...