Praca: Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika


Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe
  • Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej
  • Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń
  • Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie wysokiej jakości odpowiedzi
  • Współpraca z zespołem oraz aktywny udział w budowaniu dobrej atmosfery pracy
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka serbskiego (C1) oraz komunikatywny angielski (B1)
  • Umiejętność pracy w środowisku Windows
  • Sprawna komunikacja i podejście nastawione na rozwiązywanie problemów
  • Szybkie przyswajanie nowych informacji, także tych o charakterze technicznym
  • Mile widziana znajomość języka polskiego (B1)
Oferujemy:
  • Premię zależną od wyników
  • Model pracy hybrydowej po pierwszym miesiącu pracy stacjonarnej
  • Dwutygodniowe szkolenie przygotowujące do pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • MyBenefit z comiesięcznym budżetem
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kartę MultiSport
  • Cotygodniowe owoce i cykliczne dni z pizzą
  • Możliwość rozwoju poprzez coachingi i sesje doszkalające
  • Wspierający, zgrany zespół
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Opis stanowiska: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Weryfikacja zgodności dostaw z zamówieniami oraz wprowadzanie dostaw do systemu; Obsługa dokumentacji magazynowej i kasowej zgodnie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: widziszwszystko sp. z.o.o

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy. Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb. Obsługa posprzedażowa. Wsparcie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta o ustawienia młynka, Ty...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami (Key Account Management): budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kluczowymi klientami, zrozumienie ich strategicznych celów i potrzeb. Rozwój biznesu i identyfikacja nowych możliwości : aktywne...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JAKMET

Opis stanowiska: obsługa procesów rekrutacyjnych, w tym przygotowanie ogłoszeń i kontakt z kandydatami organizowanie rozmów kwalifikacyjnych i udział w spotkaniach administrowanie szkoleniami oraz obsługa systemu kadrowo-szkoleniowego prowadzenie teczek osobowych oraz dokumentacji urlopowej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

OPIS STANOWISKA Samodzielne organizowanie i prowadzenie procedur przetargowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami. Udział w tworzeniu rocznych planów zamówień publicznych, opartych na planach inwestycji, remontów i zakupów. Publikowanie wymaganych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu naprawy urządzeń Praca zgodnie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie wysokiej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. monitorowanie terminów przydatności do spożycia aktywna sprzedaż produktów dbałość o porządek i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy obsługa kasy fiskalnej dbałość o właściwą ekspozycję produktów monitorowanie terminów przydatności do spożycia Oczekujemy od Ciebie: zaangażowania oraz rzetelnego i uczciwego podejścia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Yellow House Education S.A.

1 wakat - obszar działania: woj. mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie 2 wakat - obszar działania: woj. śląskie, łódzkie, świętokrzyskie 3 wakat - obszar działania: woj. opolskie, dolnośląskie, lubuskie, zachodniopomorskie To Ciebie szukamy, jeśli: masz doświadczenie w...