Praca: Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta


Dołącz do #Unikalnych, jako:
Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta
Lokalizacja Radom
O nas
Unidevelopment SA jest deweloperem działającym od ponad 15 lat. Posiada ugruntowaną pozycję na rynku budownictwa mieszkaniowego w Warszawie, Poznaniu i Radomiu. W 2022 roku spółka rozpoczęła działalność w Gdańsku. Jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich oraz Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego - Polish Green Building Council (PLGBC). Należy do notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie Grupy UNIBEP SA.
Twój zakres obowiązków
  • Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej,
  • Reprezentacja spółki przy zawieraniu umów z klientami w kancelarii notarialnej (UD, UPW),
  • Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,
  • Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji dotyczącej obsługi gwarancyjnej, obsługa  systemu Microsoft Dynamics CRM i Portalu Klienta,
  • Sporządzanie raportów i zestawień,
  • Udział w procesie przygotowania nieruchomości do odbiorów i zasiedlenia,
  • Udział w procesie odbiorów lokatorskich,
  • Okazjonalny udział w obsłudze eventów/dni otwartych,
  • Współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości,
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji miedzy działami w zakresie obsługi klienta,
  • Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie praca naprawczych, wykończenia pod klucz, utrzymania nieruchomości,
  • Współpraca z innymi działami w strukturze grupy Unibep.
Nasze wymagania
  • Znajomość narzędzi z pakietu MS Office: Excel, Word, Outlook,
  • Umiejętność planowania dnia pracy,
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
  • Zaangażowanie, dokładność i systematyczność,
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz z innymi współpracownikami,
  • Umiejętność redagowania tekstów,
  • Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta firmy deweloperskiej.
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacjiProces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa onlineW procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotnaPo udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów....


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Ubezpieczeniowi Sadowski Sp.J

Profesjonalne doradzanie klientom w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i życiowych. Przygotowywanie ofert i finalizowanie sprzedaży polis. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Realizowanie celów sprzedażowych. Praca w ruchliwym miejscu, gdzie klienci...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Twoje główne zadania: Aktywny kontakt z klientami w celu sprzedaży. Budowanie relacji i identyfikowanie potrzeb odbiorców. Tworzenie ofert skrojonych na miarę. Wprowadzanie danych do systemu. Oczekujemy od Ciebie: Doświadczenia w sprzedaży i nastawienia na klienta. Doskonałej znajomości...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i przygotowywanie do nich materiałów. Analizowanie potrzeb szkoleniowych pracowników. Planowanie i monitorowanie procesu szkoleniowego. Wykonywanie audytów wewnętrznych w zakresie szkoleń. Zarządzanie dokumentacją i rozliczanie czasu pracy związanego ze...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Benefit Systems S.A.

Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy trendsetterem w benefitach sportowych i wspieramy dbałość o dobrostan pracowników oraz dostarczamy narzędzia ułatwiające prace...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SP EUROPE Sp. z o.о.

Opis stanowiska: pozyskiwanie nowych klientów; prezentacja oferty firmy; promocja usług i towarów firmy; negocjowanie warunków długoterminowej współpracy; uczestnictwo w wystawach tematycznych (Automotive) Wymagania: znajomość urządzeń samochodowych; obowiązkowa znajomość języka...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

Zakres obowiązków: Projektowanie i skład ulotek, katalogów, opakowań, banerów etc Przygotowywanie grafik na potrzeby komunikacji marketingowej firmy Przygotowywanie materiałów digitalowych na potrzeby www Tworzenie szablonów prezentacji Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (graficy,...