Praca: Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem bułgarskim


Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem bułgarskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Wsparcie klientów w procesie zakupu i po sprzedaży elektrycznych samochodów (telefon, chat).
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Utrzymanie dokładnych informacji w systemach.
Wymagania:
  • Zaawansowana znajomość języka bułgarskiego (min. poziom C1).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
  • Możliwość pracy w biurze w Lublinie.
  • Wysoka kompetencja komputerowa.
  • Umiejętność pracy zespołowej i pozytywne nastawienie.
  • Motywacja do pracy z klientem, dokładność i dobre umiejętności organizacyjne.
  • Zdolności analityczne i kreatywne myślenie w rozwiązywaniu problemów.
Oferujemy:
  • Płatne szkolenie wprowadzające w języku angielskim (7 dni).
  • Konkurencyjne wynagrodzenie z dodatkowymi bonusami.
  • Umowa o pracę na pełen etat.
  • Praca 5 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty, 09:00 - 18:00, w tym kilka sobót w miesiącu.
  • Prywatna opieka medyczna (Luxmed) i ubezpieczenie grupowe.
  • Programy rozwoju zawodowego i osobistego.
  • Szkolenia dodatkowe i kursy językowe.
  • Możliwości rozwoju w dynamicznym międzynarodowym środowisku.
  • Działania społeczne i wydarzenia firmowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+) Otwartość...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klienta przez telefon i e-mail; Wsparcie techniczne: testy internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje; Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń; Profesjonalne zarządzanie reklamacjami; Sprzedaż dodatkowych produktów po interakcji z klientem. Orientacja na jakość...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klienta przez telefon i e-mail; Wsparcie techniczne: testy internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje; Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń; Profesjonalne zarządzanie reklamacjami; Sprzedaż dodatkowych produktów po interakcji z klientem. Orientacja na jakość...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klienta przez telefon i e-mail; Wsparcie techniczne: testy internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje; Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń; Profesjonalne zarządzanie reklamacjami; Sprzedaż dodatkowych produktów po interakcji z klientem. Orientacja na jakość...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

okres próbny Centrala

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas określony Centala

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas określony

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

umowa na zastępstwo PKO Biuro Maklerskie

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: PKO Bank Polski

umowa na zastępstwo

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

umowa na zastępstwo PKO Biuro Maklerskie

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas nieokreślony

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas nieokreślony PKO Biuro Maklerskie