Praca: Specjalista ds. Wsparcia Klienta – Back Office


Ogłoszenie numer: 10112069, z dnia 2025-08-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Klienta – Back Office

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań klientów drogą mailową.
  • Weryfikacja i rozwiązywanie problemów przy użyciu wewnętrznych systemów.
  • Realizacja procesów zwrotów i obsługa zgłoszeń związanych z ochroną danych osobowych.
  • Dbanie o profesjonalne i empatyczne podejście w każdej interakcji z klientem.
  • Sprawne korzystanie z kilku systemów jednocześnie, przy zachowaniu wysokiej dokładności.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz angielskiego (min. B2+).
  • Umiejętność jasnego formułowania odpowiedzi i wysokie zdolności komunikacyjne.
  • Dobra organizacja pracy, cierpliwość i empatia.
  • Szybkie pisanie na klawiaturze (min. 150 znaków na minutę) i swobodne poruszanie się w środowisku komputerowym.
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w Szczecinie w pełnym wymiarze godzin.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Szkolenia wspierające rozwój i możliwość awansu.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, platforma benefitowa, ubezpieczenie grupowe.
  • Program poleceń pracowniczych z atrakcyjnymi bonusami.
  • Przyjazne środowisko pracy i wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Concentrix

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Concentrix

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Concentrix

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Biuro Doradczo Finansowe Strateg Anna Dąbrowicz

księgowanie firm na pełnych księgach, znajomość przepisów prawa podatkowego. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: [Umiejętność 2] : znajomość programów INSERT [Umiejętność 1] : praca na pełnych księgach rachunkowych

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Sztuka i Rzemiosło Sp. z o.o.

Lubelska Szkoła Sztuki i Projektowania poszukuje do współpracy nauczyciela fotografii. Wymagania konieczne: Zawód: Artysta fotografik Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne Uprawnienia: ZAANGAŻOWANIE Wymagania: ukończone...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji. Doświadczenie w sprzedaży, mile...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Schiever Polska Sp. z o.o.

TWOJE ZADANIA: zarządzanie sprzedażą i zapewnienie sprawnego funkcjonowania działu Piekarnia/Cukiernia, zarządzanie produktem, tworzenie i realizacja akcji handlowych, nadzór nad produkcją własną (plany produkcji), nadzór nad zamówieniami towarów, zapewnienie profesjonalnej obsługi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

Location: Gdańsk Why Apply for the Quality Analyst Position? Comfortable working conditions from our modern office in Gdańsk in hybrid mode. Career advancement: Regular training, mentoring, and promotion opportunities – 92% of our managers started as consultants! Great atmosphere: Friendly...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Profesjonalna obsługa klientów drogą telefoniczną oraz mailową, z zachowaniem najwyższych standardów, Realizacja celów dotyczących poziomu satysfakcji klientów wyznaczonych przez naszych managerów, Aktywne wsparcie klientów, z pełnym zrozumieniem ich potrzeb i problemów. Biegła...