Praca: Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego


Ogłoszenie numer: 10015747, z dnia 2025-07-10

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Codzienne wsparcie administracyjne działu sprzedaży
  • Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami i dostawcami
  • Pomoc w planowaniu dostaw oraz przygotowywaniu zamówień
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji zgodnie z procedurami

Wymagania

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność obsługi MS Excel
  • Skrupulatność, samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Mile widziana znajomość innych języków obcych

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Wsparcie wdrożeniowe i możliwość rozwoju zawodowego
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej
  • Przyjazną atmosferę pracy i spotkania integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-06-12
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Przygotowywanie umów sprzedaży maszyn nowych, używanych oraz umów wynajmu maszyn na podstawie ustalonych procedur; Nadzór i wspieranie procesu rezerwacji oraz fakturowania maszyn; Współpraca z regionalnymi przedstawicielami handlowymi; Współpraca z Działem Marketingu...

Dodane: 2025-06-11
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: K+L Biuro Handlowe Polska Sp. z o.o.

Obowiązki: Współdziałanie z regionalnymi przedstawicielami handlowymi; Opracowywanie ofert handlowych oraz realizacja korespondencji z klientami; Zarządzanie cyklami sprzedaży; Przygotowywanie raportów i zestawień sprzedażowych; Utrzymywanie i aktualizacja baz danych klientów;...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: księgowanie dokumentów : faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych,innych - w systemie finansowo-księgowym, rzetelne, terminowe prowadzenie ksiąg, uzgadnianie kont księgowych, rozrachunkowych,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa prawna podmiotów Grupy Holcim w Polsce w ramach podziału obowiązków i kompetencji w Dziale Prawnym i Zgodności/ Compliance. Wsparcie prawne komórek organizacyjnych i działów wspólnych Grupy Holcim w Polsce w ramach podziału...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców,...