Praca: Specjalista ds. usług inwestycyjnych


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. usług inwestycyjnych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6403
OBOWIĄZKI:
Pracownik jest odpowiedzialny za przygotowywanie dokumentów związanych z otwieraniem kont, wykonywaniem backupów, wprowadzaniem aktualizacji do systemów wewnętrznych, dostarczaniembieżących informacji dla klientów, komunikowanie się z dostawcami rynkowymi na całym świecie poprzez e-maile i rozmowy telefoniczne oraz uczestniczeniem w wewnętrznych spotkaniach i rozmowach. Pracuje na programach Microsoft Office oraz programach wewnętrznych do obsługi klienta i wprowadzania zmian w systemie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Zarządzanie, Finanse, Bankowość lub pokrewne
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: praca w zespole, zdolności analityczne, komunikatywność
Uprawnienia: dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (Microsoft Office)


Wymagania inne:

umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność obliczania wartości aktywów netto.Certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany. Wymagane ukończenie studiów wyższych na kierunku Zarządzanie, Finanse,Bankowość lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe w sektorze bankowości, w obszarze związanym z finansami.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 420 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera

referenta / specjalisty w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim CM UMK Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Synevo Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Rejestracja zleceń Kontakt z kontrahentami Prace magazynowe (czasami trzeba coś przenieść, wypakować itp.) Prowadzenie archiwum Obsługa zamówień kontrahentów i punktów pobrań Opisywanie faktur Współpraca z pozostałymi działami Synevo Wymagania: Wykształcenie minimum...

Dodane: 2024-11-12
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

1. Prowadzenie sekretariatu2. Obsługa urządzeń biurowych3. Dbałość o prawidłowy obieg pism i dokumentów4. Prowadzenie i monitorowanie firmowego terminarza spotkań5. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej 6. Obsługa firmowej skrzynki e-mailowej7. Teleloniczny kontakt z...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: widziszwszystko sp. z.o.o

Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła współpraca z działem...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Celon Pharma S.A.

Opis stanowiska Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów (praca z lekami RX) Realizowanie zadań i założonych celów sprzedażowych Planowanie pracy, przygotowywanie analiz i research​ rynku farmaceutycznego na danym terenie Utrzymywanie trwałych relacji biznesowych Aktywny...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Celon Pharma S.A.

Opis stanowiska Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów (praca z lekami RX) Realizowanie zadań i założonych celów sprzedażowych Planowanie pracy, przygotowywanie analiz i research​ rynku farmaceutycznego na danym terenie Utrzymywanie trwałych relacji biznesowych Aktywny...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...