Praca: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta


Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8? 

Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!


Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Poznań
Opis stanowiska:
  • Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail.
  • Dokumentacja interakcji w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub w call center (min. 1 rok).
  • Biegłość w języku niemieckim (C1) i angielskim (B2).
  • Zdolności interpersonalne, takty i opanowanie.
  • Precyzja, dobra organizacja pracy.
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywność.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia z branży motoryzacyjnej.
  • Pakiet benefitów (platforma MyBenefit, ubezpieczenie, opieka medyczna).
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: DONE Deliveries sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy, Prowadzenie negocjacji z Przewoźnikami, Pozyskiwanie i utrzymywanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TERMOSTARS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Praca ankietera terenowego polega na przeprowadzaniu ankiet z mieszkańcami w ich domach, których celem jest zbieranie danych potrzebnych do oceny, czy mieszkańcy kwalifikują się do skorzystania z dofinansowania w ramach programu „Czyste Powietrze”. Jest to praca terenowa z możliwością...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Opieki i Rehabilitacji należącym do Grupy LUX MED, znajdującym się przy ul. Szymanów 5 w Szymanowie. Placówka oferuje rehabilitację leczniczą oraz całodobową opiekę nad osobami niesamodzielnymi, które wymagają stałego wsparcia specjalistów. Twoją rolą będzie:...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Strabag BRVZ Sp. z o.o.

Co jest dla nas ważne min. 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac, praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych, doświadczenie w obsłudze programów kadrowo – płacowych oraz pakietu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: STRABAG BMTI Sp. z o.o.

Co jest dla nas ważne doświadczenie na w/w stanowisku znajomość MS Office, w szczególności EXCEL, WORD znajomość prowadzenia gospodarki odpadami (BDO) prawo jazdy kat. B samodzielność, sumienność, skrupulatność umiejętność organizacji pracy własnej umiejętność pracy w zespole,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MH CARE Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja kompleksowej strategii budowy i rozwoju placówki medycznej Pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z personelem medycznym Badanie i doprecyzowywanie potrzeb pacjenta oraz poszukiwanie i kreowanie indywidualnych rozwiązań, które w nie...