Praca: Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim


Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb.
  • Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych.
  • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne metody.
  • Kierowanie klientów w samodzielnym rozwiązywaniu problemów bez konieczności wizyty technika.
  • Przygotowywanie szczegółowych raportów dla techników serwisowych.
  • Monitorowanie procesu rozwiązywania problemów technicznych klientów, gwarantując skuteczne rozwiązania.
  • Pomoc w usługach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi zgodnej z celami KPI.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Biegłość w języku niemieckim (min. C1) oraz angielskim lub rosyjskim (min. B2).
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji (min. 6 miesięcy).
  • Znajomość Windows i MS Office.
  • Wiedza z zakresu prawa konsumenckiego i ochrony danych.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz orientacja na klienta.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia.
  • Komfortowe biuro w centrum Katowic.
  • Pakiet korzyści, w tym opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kafeterię korzyści.
  • Szkolenie przygotowawcze do roli.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Komunikowanie się z klientami telefonicznie i mailowo. Wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi. Oferowanie pomocy w kwestiach technicznych, rozliczeniowych i innych. Udzielanie precyzyjnych informacji, dbanie o zadowolenie klientów. Eskalowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat. Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych. Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami. Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika. Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: Concentrix

Review customer requests and expectations and respond to them according to their needs and situations Manage multichannel interactions (90 % email, 10% voice) Develop your skills and learn how to use software solutions that improve people’s lives Champion better brand experiences for our...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Zapoznanie się z funkcjonowaniem i procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie Zapoznanie z organizacją działu zasobów ludzkich i z jego miejscem w strukturze organizacyjnej Poznanie zadań realizowanych przez dział People Solutions Center Prowadzenie akt osobowych pracowników zatrudnionych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Top Construction

Zakres obowiązków: Zarządzanie projektami modernizacyjnymi na działających obiektach. Realizacja budów w formule "zaprojektuj i wybuduj". Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznej. Planowanie i monitorowanie harmonogramów prac. Budowa zgodnie z budżetem i harmonogramem....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: STRABAG PFS

Zadania: wsparcie działań biura - działu serwisu prace administracyjne, kontakt z klientem prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych Wymagania: 3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziana znajomość języka...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie rynku produktów premium z klientami serwującymi dania kuchni włoskiej. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie produktów stosowanych w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Bowim S.A.

Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz wsparcie administracyjne dla innych działów Koordynacja obiegu dokumentów i dbanie o prawidłowy przepływ informacji Obsługa przewoźników - dostawców/odbiorców Dbanie o miłą i profesjonalną obsługę...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy. Obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o właściwą prezentację produktów i kontrola dat ważności. Oczekujemy od Ciebie: Dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym). Rzetelność, uczciwość, komunikatywność....