Praca: Specjalista ds. systemów jakości i bezpieczeństwa


Ogłoszenie numer: 10310402, z dnia 2025-10-18

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. systemów jakości i bezpieczeństwa

Miejsce pracy: Pelplin

 

Opis stanowiska

  • nadzorowanie systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP
  • tworzenie, aktualizowanie i wdrażanie dokumentacji związanej z systemem zintegrowanym
  • przeprowadzanie audytów wewnętrznych oraz przygotowanie raportów i rekomendacji dla Zarządu
  • współpraca z instytucjami certyfikującymi i reprezentowanie firmy podczas kontroli zewnętrznych
  • identyfikacja i analiza ryzyka oraz opracowywanie działań korygujących i zapobiegawczych
  • wsparcie w zakresie ochrony danych osobowych oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne
  • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z audytami ISO lub zarządzaniem jakością
  • certyfikat audytora wiodącego ISO i praktyczne doświadczenie w prowadzeniu audytów
  • znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność pracy z pakietem MS Office
  • dokładność, rzetelność i wysoka kultura osobista

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • samochód służbowy do dyspozycji
  • prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
  • dofinansowanie do karty sportowej
  • dodatkowe ubezpieczenie NNW
  • świadczenia socjalne oraz wsparcie w rozwoju zawodowym
  • pracę w środowisku międzynarodowym z możliwością podnoszenia kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa, jednozmianowa w ramach podstawowego systemu czasu pracy, obowiązuje ruchomy czas pracy (od poniedziałku do piątku rozpoczęcie pracy w przedziale czasowym 7:00 – 9:00), zgodnie z...

Dodane: 2025-10-15
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze budynku Dolnoślaskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wejście do...

Dodane: 2025-10-15
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze budynku Dolnoślaskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wejście do...

Dodane: 2025-10-13
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Centrala NFZ

GŁÓWNE ZADANIA przeprowadzanie czynności sprawdzających i kontroli realizowanych przez Terenowy Wydział Kontroli III w Lublinie; współudział w sporządzaniu wystąpień z przeprowadzonych kontroli oraz opracowywaniu wniosków, zaleceń pokontrolnych i wykonywanie innych czynności...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

samodzielne prowadzenie korespondencji z klientami w języku niemieckim rozwiązywanie zgłoszeń wymagających analizy danych i wykorzystania narzędzi wewnętrznych obsługa zwrotów oraz zapytań związanych z ochroną danych wspieranie bieżących procesów administracyjnych w dziale BackOffice...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie procesów back office dla klientów niemieckojęzycznych drogą mailową. Analiza zgłoszeń klientów i proponowanie rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych. Obsługa zwrotów i reklamacji, w tym zgłoszeń związanych z ochroną danych. Dbanie o wysoką jakość komunikacji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich aktualizacja danych w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAOBI Group

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie )...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych w biurze zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów oraz skrzynką mailową prowadzenie rezerwacji sal i przyjmowanie zgłoszeń w systemie kontakt z firmami kurierskimi i nadzór nad przesyłkami koordynowanie zamówień kart dostępu oraz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych oraz instytucjonalnych. Analiza potrzeb klientów oraz doradzanie w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych. Wybór asortymentu sklepu i produktów z innych kanałów sprzedaży, odpowiadających oczekiwaniom...