Praca: Specjalista ds. Sprzedaży Maszyn Używanych


Wirtgen Polska Sp. z o.o. jest przedstawicielem światowego koncernu WIRTGEN GROUP produkującego maszyny do budowy dróg, takich marek jak WIRTGEN, VÖGELE czy HAMM.

Specjalista ds. Sprzedaży Maszyn Używanych
Miejsce pracy: Poznań
Twój zakres obowiązków:
  • sprzedaż produktów, urządzeń i usług na terenie Polski
  • wsparcie techniczne i kontakt z aktualnymi klientami
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • kompleksowa obsługa klienta do momentu zamknięcia procesu sprzedażowego
  • przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych
  • realizowanie celów sprzedażowych
Nasze wymagania:
  • doświadczenie w sprzedaży maszyn i urządzeń drogowych lub budowlanych
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
  • prawo jazdy kategorii B
  • dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • znajomość SAP mile widziana
  • dobra organizacja pracy, rzetelność i silna motywacja
  • otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
Oferujemy:
  • Stały kontakt z najnowszą technologią u lidera branży maszyn drogowych
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia w kraju i zagranicą
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: analiza potrzeb klientów firmy telefoniczna sprzedaż usług i wdrożeń dla klientów z sektora finansów publicznych systematyczny kontakt z powierzonymi klientami budowanie długotrwałych relacji Wymagania: podstawowa znajomość obsługi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: GRUPA PZU

Obsługa zapytań składanych przez Brokerów zgodnie ze standardami Grupy PZU Aktywizacja sprzedaży poprzez budowę i utrzymanie długotrwałych relacji biznesowych Wsparcie Brokerów wiedzą produktową i procesową Dbałość o wyniki rentowności w poszczególnych produkrach Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: ABAKON BD Sp. z o.o.

ZADANIA Prezentacja produktów budowlanych, Prowadzenie negocjacji i spotkań, Współpraca wewnątrz firmy, Realizacja celów sprzedażowych, Dbanie o relacje z klientami. WYMAGANIA Kreatywność i umiejętności komunikacyjne, Zdolności negocjacyjne, Szybkie przyswajanie wiedzy, Wykształcenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Zachodniopomorska SKOK

Zakres obowiązków: sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie Zachodniopomorskiej SKOK: pożyczki gotówkowe kredyty hipoteczne ubezpieczenia na życie i majątkowe Wymagania: wykształcenie: min. średnie niekaralność umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie prac w branży elektrycznej oraz nadzór nad ich realizacją Monitorowanie zgodności postępu robót z harmonogramem oraz wymaganiami jakościowymi Prowadzenie rozliczeń robót oraz dokumentacji budowlanej Dbanie o bezpieczeństwo pracy i przestrzeganie przepisów środowiskowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników Naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie dokumentacji w systemie TETA HR Obsługa ZUS, PPK i ewidencji czasu pracy Tworzenie raportów, sprawozdań i analiz kadrowych Min. 2 lata doświadczenia w kadrach i płacach Znajomość prawa pracy, ZUS, PIT,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Uniwersytet Wrocławski

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Sporządzanie protokołów zagospodarowania składników majątkowych, protokołów wyceny, protokołów druków ścisłego zarachowania. Wystawianie kart przekazania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

opracowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych z użyciem Google Ads, DV360, przygotowywanie ofert, odpowiedzi na briefy, wkład w tworzenie nowych projektów. minimum 3 lata doświadczenia w agencji reklamowej, znajomość rynku reklamy internetowej, planowania i rozliczania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klaromed Sp. z o.o.

Główne zadania: Opracowywanie ofert handlowych i projektów dla klientów Przygotowywanie pomiarów oraz nadzór nad realizacją zamówień Tworzenie wizualizacji i dokumentacji projektowej Obsługa zapytań od działu sprzedaży Wyceny mebli w dedykowanym systemie Wymagania: Bardzo dobra...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Klaromed Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Budowanie i realizacja strategii sprzedaży w przypisanym regionie Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami Analiza trendów rynkowych i dostosowywanie działań sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji Planowanie i wdrażanie działań...