Praca: Specjalista ds. Sourcingu & Administracji z językiem niemieckim


Dołącz do nas w Foundever! 
 
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Specjalista ds. Sourcingu & Administracji z językiem niemieckim

Praca hybrydowa / Gdańsk

 

Lubisz rozmawiać z ludźmi i język niemiecki to Twoja mocna strona? Szukasz miejsca, w którym nauczysz się rekrutacji „od kuchni”, rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne i będziesz częścią przyjaznego, wspierającego zespołu?
Jeśli tak — może właśnie na Ciebie czekamy! 

 

Dlaczego warto?

 

Zanim powiemy Ci, kogo szukamy – sprawdź, co mamy dla Ciebie:

  • Szansa na rozwój – 92% naszej kadry managerskiej zaczynało jako Specjalista ds. Obsługi Klienta. Wiemy, jak wspierać kariery!
  • Atrakcyjne pakiety socjalne – karta Multisport, prywatna opieka medyczna.
  • Świetna atmosfera – jesteśmy zgranym zespołem, w którym możesz być sobą.
  • Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów – to dla nas standard.
  • Jeśli jesteś rodzicem – Twoje dzieci dostaną prezent od firmowego Mikołaja 
  • Promujemy zdrowy styl życia – mamy swoje programy wellness i wellbeing.
  • Dostęp do bogatych platform e-learningowych – rozwój to nasz codzienny temat.

Co będziesz robić:

  • Przeprowadzać krótkie rozmowy wstępne (screeningi) z kandydatami niemieckojęzycznymi.
  • Wyszukiwać nowych kandydatów w różnych kanałach (LinkedIn, portale rekrutacyjne, bazy danych) i zapraszać ich do współpracy.
  • Wspierać zespół rekrutacji w codziennych zadaniach administracyjnych (np. przygotowanie dokumentów, aktualizacja danych w systemie).
  • Dbać o pozytywne doświadczenie kandydatów – w końcu to często Ty będziesz ich pierwszym kontaktem z naszą firmą. 

Czego szukamy:

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2/C1) – to absolutna podstawa.
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub polskiego (nie musisz być perfekcyjna/-y).
  • Otwartości, energii i chęci do nauki.
  • Dobrej organizacji pracy i dokładności – przyda się w części administracyjnej.
  • Mile widziane pierwsze doświadczenie w rekrutacji, HR lub kontakcie z klientem – ale nie jest to warunek konieczny.
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

Dlaczego warto? Zanim powiemy Ci, kogo szukamy – sprawdź, co mamy dla Ciebie: Szansa na rozwój – 92% naszej kadry managerskiej zaczynało jako Specjalista ds. Obsługi Klienta. Wiemy, jak wspierać kariery! Atrakcyjne pakiety socjalne – karta Multisport, prywatna opieka medyczna. Świetna...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie działu personalnego w bieżących zadaniach administracyjnych i rekrutacyjnych. Pomoc w procesach rekrutacji pracowników. Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie. Nadzór nad dokumentacją pracowników, w tym cudzoziemców. Prowadzenie bieżących zestawień i raportów. Udział...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS Poland sp. z o.o.

Position: The position exists to ensure a pipeline of candidates for existing vacancies at specialist and managerial levels of the company by conducting interviews, providing personal recommendations, and assisting the hiring manager and local P&C teams. What will you do – responsibilities:...

Dodane: 2025-10-25
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Trenkwalder

Twoje zadania kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych i selekcji pracowników tymczasowych, aktywne poszukiwanie kandydatów oraz prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w języku polskim i niemieckim, koordynacja i zarządzanie komunikacją pomiędzy klientem a pracownikami, przygotowywanie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta. Udzielanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa zapytań klientów w języku szwajcarskim przez telefon, e-mail lub czat, pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie, współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania spraw klientów, udzielanie informacji o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

kontakt z klientami w języku niemieckim poprzez telefon, e-mail lub czat, udzielanie informacji dotyczących produktów, zamówień i zwrotów, wsparcie przy rozwiązywaniu problemów technicznych i reklamacyjnych, aktualizacja danych klientów w systemie i dbanie o ich poprawność, współpraca...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, wsparcie w zakresie zapytań produktowych, gwarancyjnych i technicznych, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM, współpraca z innymi działami w celu skutecznego rozwiązania zgłoszeń, dbanie o wysoką jakość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

Praca hybrydowa / Gdańsk Lubisz rozmawiać z ludźmi i język niemiecki to Twoja mocna strona? Szukasz miejsca, w którym nauczysz się rekrutacji „od kuchni”, rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne i będziesz częścią przyjaznego, wspierającego zespołu? Jeśli tak — może...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie...