Praca: Specjalista ds. Satysfakcji Gości


Novotel Warszawa Centrum

Specjalista ds. Satysfakcji Gości
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: GES/0825/NWC
Twoja misja

Bycie ambasadorem hotelu. Towarzyszenie gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w hotelu. Tworzenie doświadczenia wyjątkowej obsługi i spersonalizowanych usług będących dla gości źródłem satysfakcji. Nawiązanie trwałych relacji, animowanie czasu gości i zachęcanie ich do uczestnictwa w proponowanych aktywnościach. Budowanie wraz z pozostałymi członkami zespołu atmosfery zadowolenia i wygody.

Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu
  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta / gościa
  • Lubisz kontakt z ludźmi, wiesz jak nawiązywać i podtrzymywać relacje
  • Jesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych i wiesz jak efektywnie z nich korzystać
  • Jesteś kreatywny/a i potrafisz znajdować niestandardowe, spersonalizowane rozwiązania
  • Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Potrafisz bardzo dobrze zorganizować własną pracę
  • Chcesz się rozwijać
  • Jesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia
Jak o ciebie zadbamy
  • Stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej
  • Premie półroczne, dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne
  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport
  • Spotkania integracyjne
  • Obiady pracownicze
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
  • Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: CFI Hotels Group

Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa gości na najwyższym poziomie Wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy Odpowiedzialność za jakość obsługi gości i budowanie długofalowych relacji Wymagania: Minimum roczne doświadczenie jako recepcjonista w hotelu,...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Dbanie i przygotowanie ekspozycji towarów w sklepie zgodnie ze standardami marki AGATA S.A.; Nadzór nad poprawną ekspozycją towarów; Współpraca z Dekoratorem Regionalnym. Od kandydatów oczekujemy: Zainteresowania aranżacją wnętrz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Novotel Warszawa Centrum

Twoja misja Bycie ambasadorem hotelu. Towarzyszenie gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w hotelu. Tworzenie doświadczenia wyjątkowej obsługi i spersonalizowanych usług będących dla gości źródłem satysfakcji. Nawiązanie trwałych relacji, animowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników urządzeń do pomiaru glukozy we krwi Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z urządzeniami Dbałość o najwyższy poziom obsługi klienta Realizacja celów jakościowych i wskaźników satysfakcji klienta Bardzo dobra...