Praca: Specjalista ds. rozliczania projektów


Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o  jest łącznikiem pomiędzy światem nauki, biznesu i administracji, pracującym z firmami, uczelniami, jednostkami badawczymi, środowiskiem studenckim i startupami. Inwestujemy w projekty badawcze o wysokim potencjale komercjalizacji poprzez instrumenty finansowe dla jednostek naukowych, animujemy współpracę z firmami oraz prowadzimy przestrzeń, narzędzia i projekty wspierające powstawanie prototypów i startupów.
Specjalista ds. rozliczania projektów
Miejsce pracy: Rzeszów
OPIS STANOWISKA
  • Opisywanie dokumentów księgowych w zakresie niezbędnym do ujęcia we wnioskach o płatności i rozliczeń, zgodnie z wymaganiami umowy dofinansowania, wymaganiami wytycznych kwalifikowalności wydatków i innych wytycznych strony umowy;
  • Prowadzenie zestawień tabelarycznych wydatków w ramach projektu, w tym dotyczących wynagrodzeń oraz raportowanie o stanie rozliczania projektu;
  • Obsługa systemu teleinformatycznego (CST2021) dedykowanego do rozliczania i raportowania stanu projektu;
  • Przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej i finansowej (przygotowanie zestawień wydatków i załączników) oraz wprowadzanie tych dokumentów do systemu;
  • Udzielanie wyjaśnień i przygotowanie uzupełnień do złożonych wniosków o płatność;
  • Prowadzenie korespondencji dotyczącej projektu i archiwizacja dokumentacji projektu zgodnie z zasadami obowiązującymi w Spółce i wymaganiami wynikającymi z zapisów umowy dofinansowania;
  • Współpraca w planowaniu i przygotowaniu zmian w zakresie rzeczowym projektu, harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz w umowie dofinansowania;
  • Przygotowanie opinii na temat zgodności planowanych i poniesionych wydatków z umową o dofinansowanie oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków;
  • Monitorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników projektu;
  • Przygotowywanie harmonogramów realizacji projektu i harmonogramów płatności;
  • Identyfikowanie i sygnalizowanie wystąpienia zagrożeń realizacji projektu zgodnie z umową dofinansowania oraz osiągnięcia wskaźników wykonania projektu (wskaźników produktu i wskaźników rezultatu);
  • Stały kontakt z instytucją zarządzająca / stroną umowy w zakresie jaki jest niezbędny do wdrożenia projektu.
WYMAGANIA STANOWISKA
  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, europeistyka;
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w projektach współfinansowanych w ramach środków Unii Europejskiej;
  • Bardzo dobra znajomość platform informatycznych instytucji zarządzających i pośredniczących, dedykowanych do wymiany informacji i składania wniosków o płatność;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office, w tym przede wszystkim MS Excel;
  • Bardzo dobra znajomość wytycznych horyzontalnych dotyczących wdrażania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
  • Dobra znajomość zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych;
  • Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego wyszukiwania informacji;
  • Terminowość i rzetelność oraz dokładność w wykonywaniu zadań.
OFERUJEMY
  • Umowę o pracę na pełny etat;
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji;
  • Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy);
  • Reprezentowanie prestiżowej organizacji, zorientowanej na rozwój innowacyjności.
Zastrzeżenie:
Podkarpackie Centrum Innowacji zastrzega sobie nierozpatrywanie ofert złożonych po terminie, możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

Klauzule RODO:

1. „Niniejszym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. (PCI) z siedzibą w Rzeszowie przy ul. T. Lenartowicza 4, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy, odbywających się w PCI.

2. Powyższa zgoda obejmuje w szczególności przetwarzanie danych osobowych dla celów: nawiązania kontaktu i umówieniu rozmowy kwalifikacyjnej, sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, realizacji innych działań formalnych wymaganych do nawiązania współpracy w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.

3. Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do przekazanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że Administratorem danych jest Spółka Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. T. Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów."
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Prowadzenie spraw z zakresu rozliczania kosztów utrzymania i użytkowania nieruchomości będących siedzibami Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: weryfikacja pod względem merytorycznym rachunków, not oraz faktur księgowych dotyczących utrzymania i użytkowania nieruchomości...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Praca.pl

Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji księgowej oraz zestawień wydatków zgodnie z wymaganiami umowy dofinansowania i wytycznymi. Raportowanie postępu finansowego projektów oraz obsługa systemu rozliczeniowego CST2021. Przygotowywanie wniosków o płatność oraz zarządzanie...

Dodane: 2025-02-19
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

Work model: Hybrid (3 days/week from the office) Fixed-term contract of employment (1 year) What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in...

Dodane: 2025-02-18
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych między Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) jako podstawa faktur sprzedażowych. Rozliczenia robót Podwykonawców, zleceń wewnętrznych i umowy Konsorcjum. Opracowanie wewnętrznych harmonogramów planowanej sprzedaży. Analiza i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BAIC

Zakres obowiązków: Koordynowanie zamówień z sieci dealerskiej Wkład w przygotowanie miesięcznych zamówień produkcyjnych – zbieranie informacji z sieci dealerskiej Bieżąca współpraca z dostawcami (m.in. firmy transportowe, logistyczne i inne) Przygotowanie i dostarczanie dealerom...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Kontrola jakości dostarczanych materiałów, surowców i usług oraz wysyłanych produktów gotowych Zarządzanie reklamacjami i prowadzenie dokumentacji dotyczącej reklamacji Przeprowadzanie kontroli jakości produktów gotowych i półproduktów zgodnie z procedurami oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Miejsce pracy: Warszawa Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pełnienie funkcji Project Manager na projektach z branży budowlanej i nieruchomości związanymi z budownictwem branży logistycznej, biurowej, handlowej i zamieszkania zbiorowego w zakresie wznoszenia obiektów przebudów, remontów, aranżacji, audytów technicznych Due Diligence, przygotowania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: PaNELTECH Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie, Sporządzanie okresowych analiz stanu bhp wraz z wnioskami, Sporządzanie dokumentacji oceny ryzyka zawodowego; Ocena i dostosowanie maszyn i urządzeń do minimalnych wymagań bhp , Uczestniczenie w ustaleniu okoliczności i...