Praca: Specjalista ds. remontowo-budowlanych


Ogłoszenie numer: 9967834, z dnia 2025-06-09

MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE

Specjalista ds. remontowo-budowlanych

Miejsce pracy: Szczecin

Nr Ref.: StPr/25/1000

 

Opis stanowiska

  • Prace administracyjne w zakresie utrzymania obiektów budowlanych.
  • Prace administracyjne z zakresie zarządzania pracownikami fizycznymi.
  • Prace administracyjne w zakresie procesu budowlanego i jego rozliczenia.
  • Opracowywanie zleceń usług oraz wniosków zakupowych.
  • Praca w systemie EZD RP.

Wymagania

  • wyższe (w tym licencjat)
  • Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 2)
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji i wykonywaniu powierzonych zadań radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Mile widziane: Doświadczenie w zakresie utrzymania obiektów budowlanych - prowadzeniu książki obiektu budowlanego; Doświadczenie w obsłudze elektronicznego obiegu dokumentów (EZD RP); Doświadczenie w zakresie przetargów publicznych; Doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Jeżeli jesteś osobą dynamiczną i zaangażowaną, dobrze się czujesz w zadaniach wymagających dobrej organizacji, lubisz pracę z dokumentami i profesjonalnie obsługujesz interesantów, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę. Poszukujemy osoby na stanowisko Referenta ds. administracyjnych w Centrum...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Job Tasks: Purchase and maintain office supplies and equipment Ensure compliance with health, safety, and environmental standards Oversee building usage and maintenance Prepare reports on office budgets and expenses Collaborate with the European Admin Manager to update office policies for...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Agencja Zatrudnienia KS Service S.A.

prowadzenie administracji biurowej – korespondencja, przygotowanie dokumentów, fakturowanie (PL/DE), wprowadzanie danych do systemu Comarch, obsługa klientów i procesów handlowych, wsparcie marketingowe. wykształcenia wyższego, komunikatywnego języka niemieckiego w mowie i piśmie, dobrej...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Rejestracja dokumentów w systemie klienta Przygotowanie danych finansowych Przygotowanie plików dla działu ADM do FV klienta Weryfikacja i korygowanie różnic, wyjaśnienie niezgodności Wsparcie administracyjne dla działu spedycji Kontrolowanie dokumentów...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Elanders Polska Sp. z o.o.

Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji. Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji. Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników. Tworzenie analiz i raportów sprzedażowych. Nasze wymagania: Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Twój zakres obowiązków Działania ukierunkowane na aktywizację współpracy z partnerami biznesowymi Banku, w tym: Budowanie i utrzymanie relacji opartych na długotrwałym partnerstwie współpracy, Promowanie oferty kredytowej Banku dedykowanej dla Klientów firmowych, Prowadzenie spotkań...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: GCC7 Services Ltd

Zakres obowiązków: Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy. Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami. Realizacja i przekraczanie ustalonych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...