Praca: Specjalista ds. Reklamacji (m/k)


Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Miejsce pracy: Szczecin
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
  • Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
  • Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
  • Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
  • Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
  • Umiejętności obsługi komputera;
  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
  • Samodzielności i dokładności;
  • Wysokiej kultury osobistej.
Zatrudnionym oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Możliwość rozwoju;
  • Premia retencyjna;
  • System wdrożenia pracownika;
  • Prywatna opieka medyczna Medicover;
  • Pakiet sportowy Medicover Sport;
  • Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Bonus Bożonarodzeniowy;
  • Zniżki pracownicze;
  • Prezent urodzinowy.

Administratorem Twoich danych jest AGATA Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93. Dane zawarte w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzane są przez Administratora w celu: (i) przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko na które aplikujesz – na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 22 1 kodeksu pracy i aktów wykonawczych, a w zakresie wykraczającym poza dane wskazane w art. 221 kodeksu pracy na podstawie udzielonych zgód, oraz (ii) przeprowadzania przyszłych rekrutacji – na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody. Podanie przez Ciebie danych w zakresie wskazanym w art. 221 kodeksu pracy oraz aktach wykonawczych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie powoduje żadnych konsekwencji. Dane dotyczące bieżącej rekrutacji, przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy od momentu jej rozstrzygnięcia. Dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, przetwarzane będą do czasu jej cofnięcia bądź usunięcia danych, ale nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy od mementu ich uzyskania. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem. Masz również prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. W przypadku, gdy uznasz, iż przetwarzanie przez Administratora danych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. W celu bieżącego administrowania i serwisowania systemu rekrutacyjnego dane będą przekazywane operatorowi technicznemu, tj. firmie informatycznej udostępniającej narzędzie do celów prowadzenia procesu rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta Obsługa Klienta zgodnie z procedurami firmy Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie Obsługa działu kas Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej Dbałość o pozytywny wizerunek firmy Bardzo dobre umiejętności...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej wydawanie urządzeń z reklamacji klientom przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki rejestracja urządzeń w programie serwisowym tworzenie dokumentacji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową. Analiza zgłoszeń i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wewnętrznych narzędzi. Przetwarzanie zwrotów i obsługa zgłoszeń związanych z ochroną danych. Zapewnienie wysokiej jakości i profesjonalnej komunikacji. Praca...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych (głównie mailowo, sporadycznie telefonicznie). Rozwiązywanie zgłoszeń i przetwarzanie zwrotów zgodnie z procedurami. Wspieranie procesów administracyjnych zespołu Back Office. Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy, dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp., aktywna sprzedaż produktów, monitorowanie terminów przydatności do spożycia, dbałość o porządek i czystość na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy, dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp., aktywna sprzedaż produktów, monitorowanie terminów przydatności do spożycia, dbałość o porządek i czystość na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy, dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp., aktywna sprzedaż produktów, monitorowanie terminów przydatności do spożycia, dbałość o porządek i czystość na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Utrzymywanie relacji z przydzielonymi klientami i renegocjacja umów. Telefoniczny kontakt z klientami B2B w celu realizacji planów sprzedaży. Doradztwo w zakresie doboru produktów i usług. Budowanie i rozwój długofalowych relacji biznesowych. Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PORR S.A.

Twoje zadanie: Wdrażanie oraz koordynowanie działań zgodnych z normą ISO 50001, wytycznymi koncernowymi oraz obowiązującymi przepisami prawa - w tym przygotowywanie dokumentacji do audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz zarządzanie dokumentacją wymaganą przez normy i regulacje....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji towarów, zgodnie z firmowymi standardami. Proklienckie nastawienie i otwartość na kontakt z...