Praca: Specjalista ds. reklamacji i szkód transportowych


Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej kilku marek samochodów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. reklamacji i szkód transportowych
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Analiza dokumentacji szkodowej pod kątem przyjęcia odpowiedzialności za szkodę
  • Zgłaszanie i rozliczanie szkód z ubezpieczycielem
  • Współpraca z innymi działami w ramach prowadzonego procesu likwidacji
  • Informowanie dealerów na temat procesu likwidacji szkody, przysługujących uprawnień i wymaganych dokumentów
  • Bieżąca współpraca z partnerami i rzeczoznawcami w zakresie likwidowanych szkód
  • Rozpatrywanie skarg i odwołań
Oczekiwania wobec kandydata / kandydatki:
  • Minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe związane z likwidacją szkód komunikacyjnych (OC/AC), najlepiej w obszarze merytorycznej zasadności roszczeń,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa oraz orzecznictwa sądowego stosowane w postępowaniu likwidacyjnym,
  • Umiejętność analizy dokumentacji szkodowej,
  • Znajomość narzędzi związanych z likwidacją szkód,
  • Zdolność do samodzielnego podejmować decyzji, za które czujesz się odpowiedzialny/a,
  • Komunikatywność
  • Doświadczenie w negocjacjach
  • Wysokie zdolności analityczne, dociekliwość
  • Angielski w stopniu komunikatywnym
Firma oferuje:
  • Pracę w strukturze importerskiej, w niedużym zespole
  • Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie...

Dodane: 2025-10-24
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami współpraca z innymi działami sklepu,...

Dodane: 2025-10-24
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią....

Dodane: 2025-10-24
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta. Udzielanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Opis stanowiska: obsługa Klientów zgodnie z wysokimi standardami jakości, dbanie o właściwą ekspozycję produktów świeżych (mięso, wędliny, sery) i kontrola terminów przydatności, aktywna sprzedaż i doradztwo w wyborze produktów, utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich aktualizacja danych w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAOBI Group

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie )...